Ik ga echt door naar februari, had vandaag met afvegen roze slijm...na die bruin/gelig van gisteren is het precies zoals vorige maand. Morgen of uiterst overmorgen denk ik word ik ongesteld.... Dan is mijn LF met mijn ei op dag 19 toch 16 dagen weer......Geen eisprong op dag 15 dus.... Toch wel duidelijk zo hihi...weet ik tenminste wanneer ik echt een eissprong heb....als het altijd het zelfde blijft!
Dikke knuffel voor de meiden die op rood zijn gegaan. Miran!! Volgende maand moet jij je echt aan het contract houden!!!
Hoi Mel, Heb eindelijk een keertje geslapen tot 8 uur, gisterochtend was ik op 4 uur al klaar wakker. Heb last van misselijkheid, steken, en superzware boobies! hihi Manlief zegt dat mijn hoofd nog ronder aan het worden is... grrrr hihi Hoe is met jou?
Goeiemorgen!!! Hoi Beg! elke dag denk ik aan je, en duim ik voor je! het gaat helemaal goed komen! elke dag is er 1! Hoooi Melania, hoe gaat het met jou? vandaag is het 3 jaar geleden dat ik positief teste!
hahaha...ja, dat helpt echt overal voor he? is er nog wel iets te koop voor anderen, nu je zo lekker geshopt hebt?
rustig hier zeg.... zouden er nog meiden gaan testen?..vind ik altijd zo leuk om naar te kijken...hahaha..
Hee meiden hier nog geen ongi te bekkenen en ook geen klachten die erop lijken. Vanmorgen wel een negatieve test. Ik denk dat ik in plaatst van 7 januari mijn innnestelling mijn eisprong gevoeld heb aan de rechter kant. Dus ik wacht met testen tot donderdag dan test ik pas weer. Donderdag ga ik wel aan de huisarts vragen om een bloedtest te doen want in onzekerheid zitten ken ik echt niet. Als dit zo zou zijn zou mijn cyclus deze maand weer 33 dagen zijn. Verder ben ik echt beroerd(buikgriep erbij) Liefs
hihi, heb alleen maar 1 paar gympies gekocht, omdat mijn oude begonnen te knellen, dikke voeten beginnen nu al blijkbaar... 2 lange bloesjes met een strikje en een trui, die nu nog mijn buikje verhullen, maar die straks ook nog draagbaar zijn, alleen is mijn buik er dan wel zichtbaar in En sokken en 2 mailloits
Ingef bedankt voor je beterschapknuffel! het heeft geholpen! ik ben nog niet beter maar, ik neem zo ibuproven in en ik sleep mezelf naar me opa ik ben het enigste kleinkind wat nog bij hem komt met zijn achterkleinkind waar hij helemaal gek op is, en ik ben helemaal gek op hem! daar ben ik van 12 tot 4 en daarna verjaardag van nichtje en vanavond ben ik denk ik weer beroerder maarja het is hier rustig!!!
Jeetje er staan er genoeg onder in het balkje maar toch is er al een kwartier niets gepost? Halloooo waar zijn jullie???