hihi, heb last van klachten en kwaaltjes, maar voel me nog best onzeker. Kijk dus echt uit naar 27 jan!
zal het proberen maar is er deze ronde nog wat gebeurd bij je, of gaat dat pas de volgende ronde gebeuren?
de uitslagen waren net vrijdag bekend bij de donor , ze worden maandag doorgebeld naar onze gyn, denk vandaag of morgen ei te hebben dus alles is net te laat rond, we gaan er in febr maar voor..
Ben gisteren een beetje echt een klein beetje ongesteld (rood/bruin)geworden en het was ook bijna gelijk weer over. Raar toch of niet. Heeft iemand dat ook gehad? OP naar de 2de ronde Groetjes Kwebbel
Hey dames! Wij zijn weer terug van een dagje+nachtje eruit met zijn 2tjes. Was best even lekker, al heeft het helaas wel de hele tijd geregend, dus van uitwaaien op het strand is niet veel terecht gekomen. Verder weinig bijzonders hier. Heb wel het gevoel dat ik mijn boobs begin te voelen en ik ben wat snel duizelig, maar de wens zal wel weer de vader van de gedachte zijn, niet waar? Eind van de week zullen we het weten! Hier nog testers geweest?
he...vervelend he? die onzekerheid.... had je al wel een posi test gehad? (sorry dat ik dat niet meer weet,...je leest zoveel hier...) sterkte met je buikgriep.....
klinkt leuk hoor!! weet zelf ook nog wel, dat mijn gewone kleding al heel snel niet meer lekker zat....
fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad en jammer van het weer he? het regent hier ook...bleh...maargoed... hoop dat je wens dit keer niet de vader van de gedachte is... (vond het zo mooi geschreven, dus beter goed gejat, dan slecht bedacht he?...hahaha)
ik ben weer eens lekker tegen mezelf aan het praten...hahaha... heb even pauze van het klussen...zoonlief even tijdelijk verhuisd naar een ander kamertje wat helemaal af is. Nu ga ik aan de gang met zijn kamer....behang afhalen, verven en weer opnieuw behangen..