en hallo iedereen.. kwam ff zien hoe 't hier is ff kijken of 't zin heeft dat ik teruglees ben er ook zo terug mee weg, zoontje kan elk moment wakker worden en dan is 't meteen ACTIE voor mama
zo, alles bijgelezen, maar er is hier niks extra bijgebabbeld.. dan ben ik er ook weer mee weg ff kijken of ik alles nog weet @Lilalien: dikke knuf en balen van de ongi @miran: ik hoop dat 't niet doorzet @kwebbel: kan innesteling geweest zijn @Lyane: veel beterschap @BEG: mooie test hoor ik hoop dat je er al 'n beetje van kan genieten sorry als ik nog mensen vergeten ben! zag nog 'n negatest: ik hoop dat ie snel positief wordt en als er nog mensen op rood gegaan zijn: ook dikke knuf oja, @Rimar: autootje gekocht? en morgen zal FF je kruis wel neerzetten.. ben echt blij dat je zo snel terug 'n ei hebt gehad daaag!! tot morgen!
Dikke knuff!!!! En fijn dat je huisarts dat wil laten doen, hier echt niet hoor......maar ze krijgt wel een lastige patiente van de week.....voel me weer zo duizelig en ga bijna tegen de vlakte......en mijn buikpijn blijft ook met vlagen.....wil nu echt wel een verwijzing om iig een echo te laten maken en bloed laten prikken.
Zo duidelijk je ei gevonden he in je grafiek ....... @Subke hoe is het met jou???? Al beginnende testdrang....
wauw, wat 'n volk ineens.. hallo allemaal nee, nog geen testdrang ben wel tempkaartjes aan 't vergelijken..
ik vind dat m'n temp zo maar laag blijft eigenlijk.. maar soit.. 't is ook de eerste keer dat ik temp.. ik ga wel meteen er terug vantussen (sorry Yootje dat ik niet wat langer blijf, nu tref ik je hier nog eens, maar moet echt offline) ik hoop dat alles dik in orde is!
dag dames, hier gaat alles goed! zit nu in de laatste wachtweek, denk dat mijn cyclus wel korter is dan 30 dagen, of ik ben zwanger! een van de twee, heb zo'n raar gevoel in mijn buik!
het zou zo mooi zijn! dan is het plaatje helemaal compleet! oh ja, de plek waar we eigenlijk zouden gaan wonen, gaat niet door! we gaan naar de zolder, waar we in allereerste instantie ook zelf dachten dat we naartoe zouden gaan! die ruimte is vel groter, dus ook meer plaats voor gezinsuitbreiding! haha!
ik vraag me alleen af, waarom het hier zo rustig is, je zou toch denken met dit winters weer dat iedereen binnen is met de laptop op schoot of zo! maar nee hoor!
En het klopt hoor, heb een buikpijn waar je u tegen zegt, en goed ongesteld, ben er eigelihk wel blij mee, dan weet ik in iedergeval dat ik goed loop met mijn cyclus. netjes optijd ongesteld. Nu naar de volgende NOD volgende maand. Groetjes
we zitten inderdaad al over de helft van de maand! hoe is het met jou BEG? kun je het al geloven dat zwanger bent? wat betreft de zolder, die is zo hoog dat we er zelfs nog een vliering in kunnen maken waar we dan eventueel op zouden kunnen slapen!
Zie de testen wel, maar het echt geloven doe ik nog steeds niet, hihi. Dus kan niet wachten tot de 27e, wanneer ik bij de gyn een afspraak heb! Wordt dat trouwens niet erg veel geklim met zolder/ vliering, als zwangere of met baby?