Wat fijn dat ze iig weer beter is na al die pukkeltjes enzo! Jij bent vast ook snel weer de oude. Uitzieken is soms gewoon ff nodig ja, maar kan me ook goed voorstellen dat je toch naar de verjaardag van je opa wilde enzo. Nou, ik ga zo op het werk aan, even langs de ha voor een verwijzing naar de gyn, maar hoop natuurlijk stiekem die niet meer nodig te hebben .
ik hoop dat die plekjes ook snel weg zijn want het ziet er raar uit nog 5 daagjes voor jou! ik duim voor je dat je de verwijzing ook niet meer nodig hebt!
Werkse Gwn! ik heb vanochtend weer getempt, dagen ervoor ook wel maar die waren hoger omdat ik ziek ben geweest, maar ik denk dat mijn temp nu weer een beetje gewoon word weet alleen niet hoe ik de link hieronder voor hieronder kan krijgen, maar dat komt van zelf het is nu ook nog niet zo heel boeiend
Ja lekker eigenlijk wel. druk druk druk geweest van het weekend, werken he (dan wel hihi) Heb een heel goed/lang gesprek gehad met exMRmeeaan. Ik heb tegen hem gezegd dat de deur nog niet helemaal dicht is. Maar dat ik niet zomaar kan vergeten en vergeven wat er is gebeurd. Wat er logisch is, dat begreep hij zelf ook heel goed. Maar dat ik zijn positieve/lieve/zorgzame kant heel erg mis heb ik hem niet verteld want ja dat zouden te veel veren in ze reet zijn. Ik heb hem gezegd nog tijd nodig te hebben om te verwerken en te vergeven. vergeten doe ik nooit dus dat zou een leugen zijn. Dus mag hij voorlopig nog lekker bij zijn moeder blijven. En hoest met u?
Goedemorgen meiden! Hier is ei geweest! Jeeeeeehhhhhh!!! Stomme FF zegt dat ei op dag 14 was, maar weet zeker dat het dit weekend geweest is en dus gisteren. Geen flauw idee hoe ik dat stomme kruis verplaats, maar zit vandaag dus op 1 dpo ipv 4 dpo. Nu weer 2 weken wachten... AARRGGHHHH Ga zo richting werk en vanavond bij mijn ouders eten omdat broertje jarig is vandaag Owja... We hebben gisteren de knoop doorgehakt, we gaan ons huis kopen! Wonen er nu een jaar en hebben een mooi aanbod gekregen om het te kopen. Zal de komende tijd denk ik wat minder actief aanwezig zijn, want er moet veel geregeld worden. Gelijk een mooie afleiding hihi Maar ik kom wel iedere dag even spieken hoor!!! Fijne dag allemaal en misschien tot vanavond!
@ Meeaan, vind het heel knap dat je met hem heb gepraat en dat je niet teveel hebt gezegd *dikke knuf* hier ook een druk weekend gehad, 1 dag ziek op bed gelegen, en 2e dag heb ik me opgepept en mezelf naar me opa gesleept ik praat zo verder ff kindje naar school brengen hihihi tot zo!
Goedemorgen dames hoe is ie hier nog leuke zw schaps berichten? Ik krijg zo dan eindelijk me bloeduistalg...die was eerst nog nie binnen maar ik heb boos naar de saltro gebeld en die zag uiteindelijk dat die uitslag in de envelop lag en dat ze hem zo gaat doorbellen. Oo mn spanning stijgt nu nog erger me gevoel zegt negatief en me lichaampositief... Laten je jullie me even weten wie ik nog kan feliciteren! Ik ga de kleine naar school brengen en dan werken dus ik ontvang de berichten op mn telefoon. Liefs mara
Hee meis, knap van je hoor zo'n gesprek voeren met je ex, ik denk niet dat ik dat zou kunnen. *rimar neemt dr pet af voor meeaan*
leyshena jeetje wat spannend!!! ik hoop dat we jou straks kunnen feliciteren! ik ben een beetje opgeknapt, maar nog niet helemaal. Goeiemorgen Rimar! jij had dit weekend toch een auto getest? Wat leuk dat jullie, jullie huis kopen Kubus!
Ja dat klopt, en ik heb hem ook gekocht, we konden het eens worden over de prijs, ben helemaal blij Ben blij dat jij je ook weer water beter voelt
Jeeeeeeeej!!! een nieuwe auto!!! altijd leuk! wat voor kleur? mijn meisje heeft 2 rare bultjes onder lip, en af en toe zitten er witte blaasjes, stippen op??? weet iemand wat dit is? ze heeft het ook op haar gezicht maar daar zie ik nog geen witte dingetjes op en het jeukt heel erg
Morgen allemaal!!! Alweer een tijdje niet geweest vanwege werk, maaaaar nog spannende dingen gebeurd??