Hee Kris, kom je omahcg strooien, dat kan ik nl heel erg goed gebruiken, heb als het goed is eisprong gehad, maar heb nog wel lichtelijke zijsteken rechtsonder En ik heb afgelopen weekend een proefrit gemaakt in een Nissan Pixo en heb deze gekocht, hihihi
OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG OMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCGOMAHCG U vraagt wij strooien!!! Ik had je temp kaartje even bekeken en ik denk ook dat je eisprong is geweest. Das mooi!!
Hong Kong is een heel ander dorp dat ik gewend ben maaaar ontzettend leuke tijd gehad. Ben nu wel een beetje gaar maar dat komt wel goed.
g'morgen allemaa!! thanks kris! (steekt snel wat hcg in de zak) ik kan 't gebruiken!! hey rimar: nog geen kruis? @rest: nog nieuws? ga missch nog teruglezen
Het gaat natuurlijk dubbel op nu met jou, heb je ook last van jetlag enzo?? Zijn jullie trouwens ook lichtelijk ingesneeuwd? Ik zag gisteren allemaal beelden van duitsland en hoe vast menigeen zat
Echt een super leuke kleur Rimar! waterpokken, ik denk het niet want niet alle bultjes zijn zo, en het begon als kleine bultjes, ik zal eens googelen volgens de dokter was het woensdag een virusje zonder naam en toen was de koorts al weg.
het zou kunnen dat ze waterpokken heeft maar op haar wang heeft ze weer een ander soort bultje/plekje, en als ze daar aan krabt word onderhand haar hele wang rood, en daar zit niet zo wit dingetje op... zal zo eens kijken of ze verhoging heeft.
Het is hier mega aan het dooien. Afgelopen week heeft het veel gesneeuwd maar nu verdwijnt alles in een rap tempo. Jetleg?? beetje...We zijn gisteren om 5:30 aangekomen in Munchen en heb toen nog 3 uur geslapen. Verder lag ik gisteren om 20:30 in bed en ben er om 22:30 even uitgegaan om de hond uit te laten, was op te hangen etc etc. Daarna gauw weer m'n bed in en tot 7:00 doorgeslapen. We zien wel hoe het vandaag loopt.