jeetje.. ik besef ineens dat ik op CD25 zit.. en m'n langste cyclus tot nu toe is 29.. AAARGH!!! had ik helemaal niet in de gaten deze keer..
Ja dank jullie wel ben er heel blij mee en ik heb hem nog niet eens, zal komend weekend wel worden denk ik
Ehm, nog niet bevallen... hou onwijze hoeveelheid aan vocht vast... Heb nu een pretnison hoofd, waterhoofd en al wat je nog meer kan bedenken bij een bollewangenhapsnoet... Zenuwen zijn afgekneld... letterlijk. ZEEER aan mijn handen! Schilderen dat gaat met heel veel moeite. Hoop dat die ellende overhoud als het kind er uit gepoept is... Slaap... Wat is dat? Ja hoor hihi. Met pauzes tussen door slaap ik idd wel.
Naja...wilde ik ook niet zo de week beginnen hoor! Maar wel netjes...nu cyclus 35 dagen! vorige maand 36!! De clomid werkt!!! dat is ook wel fijn om te weten hihi
ah dat had ik ook.. vanaf 't begin had ik al geen enkels meer.. als ik nu die foto's van mezelf bekijk op 't einde maar dat vocht ben je héél snel terug kwijt hoor. Ga je BV geven? en ja, dat gaat allemaal over zijn zodra jullie meisje uit je buik is..
Hee mocht je ei eerder zijn geweest dan FF aangeeft dan niet, maar het is zeker niet leuk, ik ga uit van 29 of 30 dagen deze ronde omdat mijn ei nu minstens 1 dag later is gesprongen, wil ook pas evt gaan testen op 14DPO, heb leergeld gegeven de vorige ronde
Dat is vervelend voor je, tja het zijn voor jou dus nu letterlijk de laatste loodjes die heel erg zwaar wegen/zijn?
Muur! Wat een ellende allemaal die laatste weken van zo'n zwangerschap. Kijk daar zo niet naar uit!!! Succes!! Hier alles goed. Yep, al bijna 10 weken. Het gaat inderdaad best rap.
Ehm.... ik wil wel bv geven maar gezien operatie in het verleden zal ik niet voldoende kunnen geven. Dus we zullen moet bij-voeden met de fles. En zoiets dacht ik al ivm het vocht gebeuren.. dat dat weg zal zijn na de bevalling.
ja, ik heb helemaal geen ervaring met tempen, maar denk wel dat ik m'n ei eigenlijk altijd na dag 14 gehad heb.. vorige keer zei de ovutest ook dag 17 (ondanks dat ie van KV was, is ie toch ook negatief geworden, dus vertrouw er 'n beetje op) en ben toen op dag 29 ongesteld geworden.. ik zie nog wel.. ga sowieso niet voor zaterdag testen.. (dan zit ik op euh.. weet niet.. 13DPO) en zal dan zaterdag nog wel zien wat ik ermee doe, of ik dan test of pas zondag
ja daar ben ik weer... heb even een bakkie troost genoten pff... ben toch onderuit gegaan vanochtend eigenschuld hahaha... (geen pijn hoor) Ik liep naar buiten tergelijk met me buurman. die ging daar een partij op ze giechel. Dus schiet in de lach (perongeluk) buurman schelden. en vervolgens ik BAHM!!! onderuit buurman lachen ik schelden hahaha zo glad als het is zeg. en...??? WAAR BLIJFT DIE VERREKTE ONGI!!!!
ja, 'n paar dagen en dan is dat weg hoor.. en vind 't wel goed dat je toch BV gaat geven, ook al moet je wat bijvoeden.. en door BV te geven ga je ook heel snel je kilo's kwijt zijn hoor.. ik was 3 weken na de bevalling alles al terug kwijt
Heeft u toevallig al enigszins een buikje? Zo ja... Gaat u die hier nog showen? Maar hoe voel jij je verder? Gaat het goed? Hope so! Hier is dochter lief mijn buik aan het verbouwen... fijn om kort te zijn... dan maakt het niet uit dat ze ingedaald zijn... dan nog heb je billen tussen je ribben zitten. hihi. Oh! Kris weet je waar je je op zou kunnen verheugen?... NOT! Voor weeën maar dan in je rug. Die zijn fijn joh! ECHT NIET! Maar ik wil je niet gek maken. Merendeel van de tijd valt het allemaal erg mee. En het is heel erg leuk om die kleine te voelen bewegen op een gegeven moment en zeker als ze de hik hebben, Dat is toch zoooo schattig. Echt heel aandoenlijk.
ahja!! das leuk hè vond ik ook toen.. @Kris: als de kleine stuit gaat liggen (zoals bij mij), dan heb je geen last van weeën ed
Nee aldoende leert men, maar ik moet zeggen dat nu ik die matcare strips gebruikt heb, deze wel heel erg gebruiksvriendelijk zijn. En knap hoor van jou, dat je zo lang kunt wachten met testen