ff geduld meisje.. niet fijn, begrijp ik wel.. *doet kom-maar-snel-ongi-dansje voor meeaan* Rimar: trek die rode tutu nog eens aan!
Grrrrr wat heb ik een hekel aan die assistentes van mijn dokter!!! GRRRRRRRRR! bel ik om even te vertellen van die bultjes, zegt ze is het erger geworden? ik: het zijn andere bultjes geworden en op haar lip is het erger, maar weet niet of het er meer minder zijn. zij: ik stel je een vraag: is het wel erger of niet erger? ik: op haar lip wel, zij: DUS DAN IS HET WEL ERGER! pfffffffff wat !@#$%@ mens!!! Sorrie moest er even uit
Die tutu heb ik weer teruggegen, dus heb ik niet meer helaas. Maar ik heb deze nog wel, dus wie weet gaat die meeaan helpen ongi te worden View attachment 44257
nu kan ik morgen pas om 10 voor half 4 terecht, een ECHT rottijd!!! maarja volgens haar kon het niet anders pffff GRRRR!!!!
gewoon de volgende keer als je langs moet bij de dokter een foldertje met sociale vaardigheden, normen en waarden op dr bureau werpen...
is het bij jullie trouwens ook zo mistig aan het worden? het word hier steeds erger, kan steeds minder ver kijken.