Ja jij moet toch dit gaan krijgen Bekijk bijlage 44261 En daar kun je geen ondergoed bij gebruiken toch??
hier begint het nu pas mistig te worden heel raar, maarja hahahahahhahaha dat plaatje! ik heb wel eens gedacht was het maar zo, dat we naar de wc gingen en dat alles er in 1 keer uit kwam en dat we daarna overal vanaf zijn
nou ik ben er van overtuigt dat je ook naast de bank ligt als je dat overkomt zeg.. pff.. je ben 1 een keer door je 6 liter heen
Goeiemorgen meiden! Hoe is het hier? Nog iemand op roze erbij gekomen? *ik ga zo de lijst bekijken* @hier... gisteren verjaardag gehad van Marijke87 (staat op januari lijst onder datumloos) Die is een hele grote speurtocht aan het houden naar haar ei. Verjaardag was gezelli daar! Later geen tijd en zin gehad om hier te loeren. Mijn ongi is weer achter de rug... nou ja... ongi kon ik het eigenlijk niet noemen maar goed.. EN ik ben nog steeds aan het tempen! Hoop dat ik het deze ronde wel volhoudt!
Goeiemorgen! Ik zie dat je over 4 dagen mag testen! Spannend! Mag je gewoon doorklussen terwijl je die progesteron balletjes gebruikt? Of moest je deze ronde wachten?
@ renate & rimar bloedtest negatief ongelofelijk begrijp er niks meer van de verloskundige gaat me straks terrug belllen xx
Mijn ticker werkte eerst wel met link en nu niet meer, heb geen idee wat ik verkeerd doe, alles staat nog net zo als eerst nl. Banners van zp werken ook niet geeft ie aan file too large, dus dan maar niet
' De bolletjes gebruik ik pas vanaf cd15 dus das bij mij na mijn ei dus klusperiode is dan alweer voorbij! Gelukkig maar want mijn libido is door die pillen echt heel laag.
Hallo dames nee zit al maanden op 34dgn cyclus was 1 keer 40 ook maande terrug jaa ik begijp er niks meer van eigenlijk gistere iets slijm wit maar was 1 keer en erna weer weg! Zo vreemd xx