WHAHAHAHA LOL Slecht hoor Was het weekend niet online, dus heb niet alles gevolgd. Ben je inmiddels ongesteld geworden?
ik had de assistente weer... maar zij is nu aan het overleggen met de huisarts en moet over 10 min terug bellen.
@rimar kan ik dan vanaf morgen beginnen met tempen? en moet het dan precies elke morgen op dezelfde tijd? dat bruinverllies is weer weg hihh wat een raar lichaam heb ik ik ga ff boodschapjes doen en koken vroeg me bedje in ben doodmoe xx
Het kon wel een soort van schimmelinfectie oid zijn. Ik zou vanmiddag nog langs willen komen dan ipv morgen, ze hebben altijd wel spoedtijd ingepland voor dingen die tussendoor komen, tenminste bij ons wel.
Als je echt inzicht wilt krijgen, dan wel ja. Later kun je altijd iets smokkelen in het weekend met tijden enzo
@rimar oke wat betreft de tijden snap ik het maar moet ik beginnen als mn ongi begint? of als het voorbij is? xx ps srry dat ik zo lastig ben hihi
Grrr, wat stom zeg! Ik zou je dolgraag wat van mijn duiveltjes willen geven. Ik hoop voor je dat het snel komt, meid!
Daar heb je Google toch voor? Het lijkt me verstandig als je zelf eens wat opzoekt over "temperatuurmethode" of "basale temperatuur". Er zijn meer dan genoeg sites waarop staat uitgelegd hoe het werkt.
@ baby project d8 dat de vraag voor rimar bedoeld was maar goed kzal es googelen op jou advies zal hier niks meeer vragen x