Woe hoe Lady nogmaals super gefeliciteerd. Zie je wel dames juist als je het niet meer verwacht raak je zwanger. Volgens mij hier voor de 3e maal dit bewijs. Wat jij BEG???
Ja.. we gingen net alles een beetje op "pauze" zetten... moet toch echt iets zijn he! Dank je BEG en Suus
Leuk Lady al 4weken. Ga morgen je nieuwe banner bekijken. Dames ik ga weer plat super hoofdpijn vandaag. Ga op de bank met mijn hoofd onder een deken echt niet normaal, zal er wel bij horen maar is niet leuk
Heb ff snel tussen de rapporten door een vraagje........wij willen naar de sauna maar ik heb ergens gelezen dat het niet goed zou zijn mocht er bevruchting plaats hebben gevonden.....is dit een bakerpraatje of waar???
He meis, iid veel blijven drinken maar ook even in de gaten houden. In mijn zwangerschap kreeg ik extreme migraine maar dit kwam ook gedeeltelijk door mijn bloeddruk.......als het niet meer te houden is ff de VK bellen hoor en evt je bloeddruk even laten controleren. (als ik niet op tijd aan de bel had getrokken had ik zwangerschaps vergiftiging kunnen krijgen omdat mijn bloeddruk te hoog werd)
@theLady: super! gefeliciteerd!! *doet een ronde-dansje* Het is jullie zo gegund!!! (iedereen hier natuurlijk, maar jullie weten wat ik bedoel). Veel succes!!
Dank jullie wel lieverds! Ik gun het jullie allemaal!! En nu ga ik slapen... want o mensenlief... MOE!! Liefs en tot later xxx (en binnen een tijdje kom ik strooien he!!)
hey Liane: ik heb niet alles teruggelezen, maar hoe is 't nu met je meisje? heb nog gelezen dat je met haar naar de dokter ging.. @iedereen: hallo! ik kom weer ff piepen..