goedemorgen meiden Wat lees ik, Thelady zwanger??? WHAAAAA echt gefeliciteerd hoor Subke meid, die kwaaltjes van jou, kunnen die echt niet op zwangerschap ook duiden? Ik waarschijnlijk gister of vandaag mijn ei (hoop vandaag, want is de verjaardag van mijn man)
g'morgen Liane! hoe is 't nu met je meisje? @meeaan: dan slaap je maar ff op je bureau @Rimar: kan er ook niks aan doen.. was ook liever op roze gegaan hoor..
Goeiemorgen! het gaat wel ik heb alleen gezien dat die bultjes op haar hele gezicht nu ook veel groter zijn geworden echt heel zielig! en ik probeer haar af te leiden als ze jeuk heeft. hoop dat er niet meer bij komt.
als ik naar je tempkaart kijk, denk ik gisteren, maar het kan ook nog later hoor, aan je cycli te zien, of heb je een lange luteale fase Oh ja goedemorgen yaraah, helemaal vergeten te zeggen
Hey dames is alweer een tijdje geleden was effe drukjes hierr... Volgens mij is me menstruatie op gang aan het komen gisteren 1 druppeltje net weer paar druppeltjes normaal komt het in 1x maar dit x in druppeltjes dus effe afwchten. Heb al wel menstruatiepijn ! Hoe is het hier met iedereeenn ??NOG GOED NIEUWS ?:d
Heeft de HA ook gezegd hoe besmettelijk het voor jou en je man is/kan zijn? En hoe lang is ze besmettelijk voor jullie, na het smeren, tijdens het smeren????
hij zei dat het voor mij niet besmettelijk is omdat ik wel genoeg afweersysteem heb opgebouwd. voor de rest ben ik gaan googelen en daar stond dat het niet meer besmettelijk is na 2 dagen, als je bent begonnen met de kuur. en ook stond er dat je je kindje er niet voor thuis hoeft te houden, want als het andere kindjes heeft besmet is dat allang gebeurd, en heel veel mensen dragen het ook bij zich maar hebben er geen last van. heb het wel tegen alle ouders gezegd
Ja dat is ook wel het beste ja, dan kunnen ze gelijk reageren mochten ze iets bij hun kindje ontdekken. Die kuur is dat alleen zalf of ook antibiotica oid slikken/drinken erbij?
*proest, rimar heeft een heel erg levendige fantasie en zie het al helemaal voor zich* Hee slaapkop wakker worden, neem nog maar een extra bakkie leut om wakker te blijven Arme jij dit zal wel een hele lange dag kunnen gaan worden