Subke.... heb jij altijd een korte LF omdat je denk dat je ongi er aan komt? En trouwens.... jij gaat op roze deze maand hoor!
Nee in Zara weet niemand nog van mijn kinderwens, want is beetje moeilijk aangezien ik nog in proefperiode zit hé. ja ok wij gaan samen op roze deze ronde
@ Rimar en Cyntje, dank jullie wel hoop ook echt dat ze er snel weer vanaf is! @ Subke, ik denk dat het toch roze word deze maand hoor!
Ohhh meiden... ik moet dadelijk poetsen... dat willen jullie niet weten! Gisteren heeft mannetje de kruipruimte verder uitgegraven (ivm lekkage) én nog wat sleuven in de badkamer gehakt. Oftewel... overal ligt een cm stof én de hal is een zandbak! :x
Hè das niet leuk, heb je wel een goede stofzuiger, of juist een oude ivm bouwafval enzo, dat het niet zo erg is als deze sneuvelt.
YES!! Me me me!! Nou, ik ga beginnen! Tot strakkies meiden! Ik houd zo nu en dan wel even pauze om te komen lezen hier
Subke: laat je niet gek maken! Je temp is nog mooi hoog en je zit pas op 9 DPO. Er kan nog van alles gebeuren! Op naar Roze!!