Nee nix ernstigs, ben gigantisch aan het opzwellen haha. Dus even na laten kijken of het door de zwangerschap komt of dat ze wat anders kan vinden. Maar mijin bloeddruk is goed, dus zal wel door de zwangerschap komen
tja dat heb je wel is met zwanger vrouwen dat ze opzwellen haha.. moet je is aan het einde opletten! nee ff dollen, gewoon vocht ophouden bedoel je dan toch?
Hellowwwww. Ja ben vocht aan het vasthouden, gympies die knellen, ring die wat strakker zit, gezicht NOG ronder!!!
hey meiden.. jullie zijn lief hoor.. ik weet 't niet deze keer eigenlijk.. @yaraah: ik heb 2 keer 'n cyclus van 28 dagen gehad en vorige maand eentje van 29 met 'n positieve ovutest op dag 17.. dus ik weet 't niet.. en dacht deze maand ook eigenlijk dat m'n ei vrijdag ipv zondag heb gehad..
mijn tante kreeg de eerste weken een dikker hoofd daardoor wist mijn andere tante al dat ze zwanger was Succes Beg!
Je ei is nu volgens FF weer op dag 17 gesprongen, dus ik zou denk ik deze gewoon aanhouden, hoop in ieder geval wel dat je gewoon harstikke zwanger bent.
ja maar had gisteren aan mijn teamleidster verteld, en die vond het wel heel erg snel, dus zij vond dat ik afspraak moest maken met de HA.
grinnik.. dat belooft nog dan! wacht maar tot 't buiten warm is.. is echt leuk dan.. dan zwel je pas echt enorm op
Ja moeders kunnen het vrij snel doorhebben. Ben blij dat beide moeders afgelopen kerstdagen niets gemerkt hebben.
thanks.. ik hoop 't ook.. heb in ieder geval gisteren online testen besteld bij sensitest (zijn dat goede?) en zal wel zien wanneer die thuis geraken.. als 't vrijdag nog is, dan test ik zaterdag (denk ik..) en anders zal 't pas dinsdag zijn.. (woensdag was eigenlijk de planning, but who am I kidding..? )
uh ja ben in sept uitgerekend, dus juli en aug hopelijk niet te warm anders blijf ik lekker thuis met een ventilator hahah