Kan ik wel, maar dat is op het moment ook geen lolletje meer hiero... douche gordijn is foetsie... De muren zijn behandeld met een of ander goedje waar korrels in zitten, dus ook het bad schuurt aan de billen. En zit een brede gleuf in de vloer waar straks de nieuwe leiding in moet. Bah! .... Zal ik eens een foto maken zodat jullie mijn 5***** badkamer kunnen zien?
Ik zal trouwens eerst de hal nog doen... anders neem ik al het stof onder mijn schoenen weer naar boven
Ja ben wel benieuwd, maar als ik me zo smerig zou voelen dat zou ik als ik klaar met poetsen was me echt eerst willen douchen hoor
jaaa leuk een foto! familie van mij heeft een paar terug een bouwval gekocht en als je ziet wat voor een paleisje hebben ik hoop dat het bij jou ook allemaal waard is! vast wel! bah al dat stof in je haar en je lichaam toen ik nog thuis woonde hebben we een jaar in de verbouwing gezeten en dat was de hele benedenverdieping dus elke keer als je buiten was geweest was je weer vies BAH!
ben deze keer eigenlijk vrij relaxed.. hoop eigenlijk dat die testen pas maandag aankomen, want weet niet of ik lang kan wachten als ik ze in huis heb.. ach, aan m'n buikje te voelen word ik donderdag ongi wakker..
kreeg net een telefoontje mijn oom is al maande ernstig ziek en had erbij nog eens een hersenbloeding gehad ik kon hem nie verstaan...hij zit in zn laatste dagen nu maar hij wil dat ik kom zaterdag... pfff dar zie ik tegenop zeg..hij is afgevallen enzo ik durf niet moest het ff van me afschrijven
Ja idd ik d8 dat ik het al van me af had gezet had al afscheid genomen maar als hij wil dat ik kom dan ga ik wel komt dat er ook nog es bij en dan krijg ik weer huilbuien nu heh pffff