nu 11 dagen maar niet zwanger hoor. Tenminste dat is zkr niet de bedoeling. ik doe hier gewoon maar een beetje mee kwekken
Al een tijdje geleden hoor, ik heb zaterdag mij eisprong gehad en had een mk oudjaarsnacht dus 1 januari is 1e ongidag, ga uit van een langere cyclus omdat ei ook later is gesprongen en wil dus pas volgend weekend testen. Klik anders maar op mijn kaartje, dan wordt het wel duidelijker, banner pakt ie niet meer hiero, heel vreemd allemaal
Ja hoor drink ze, ik neem zo weer een bekertje water, het is hier nogal warm met slechte luchtvochtigheid
kindje van 9 maanden is heel erg boos omdat hij moet slapen. en kindje van 1,5 gaat telkens praten als hij eindelijk stil is. en mijn meisje slaapt vandaag zo en zo slecht
Tja, dat van je meisje kan ik me nog indenken, misschien dat je eerst die van 9 maand in slaap laat komen en daarna die van 1,5
Ala Paris Hilton??? En dan noem je de hond Tinkerbell en neem je ze mee in een soort van hondenhandtas, leuke accessoire, ahum
Hee een hele stomme vraag misschien, maar kan het voorkomen dat je in de ronde direct na een mk gelijk weer zwanger raakt, ik heb er nl een hard hoofd in
tuurlijk kan dat!! heb 't bij 2 vriendinnen gezien.. MK en direct daarop terug zwanger (en leuk dat je terug 'n banner hebt )