die ardenner ham was niet te VRETEN.. JAK en taart was cake :S uit de vriezer jakkes hahaha.. maar verder wast gezellig hihi
Nee met opzet niet, daar krijgt hij een heel onprettig geveel van haha Maarja nu had hij dus precies geen zin terwijl ik mijn vruchtbare dagen had. Hij weet wel ongeveer wanneer het is, maar niet precies hihi
Die taart smaakte echt alsof hij voor die week ervoor bedoeld was hahahahaha Die ham heb ik niet eens geprobeerd
heb het de vorige keer wel gedaan, verteld dat het de vruchtbaarste dag was, maar nu doe ik dat niet meer denk ik, anders denkt ie dat het alleen maar daarom te doen is. grrrr manlief heeft dochtertje wakker gemaakt, maar gelukkig is ze weer tegen me aan in slaap gevallen
Ik vond die moetjes * JULLIE MOETEN HUISWERK MAKEN* wel leuk haha, mannetje wist dan zeker dat dit de KANS was om raak te schieten hihi..
Dames ik ga jullie nu echt verlaten. Lege, koude bedje opzoeken Helemaal niet gezellig als mannetje er niet is... Gelukkig een drukke week, dus het is vast snel zaterdag! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
me batterij van me laptop is bijna leeg en krijg pijn in me nek van zo liggen dus ga zo stoppen en hopen dat me meisje morgen weer lekker uitslaapt tot een uur of 10
knap dat je zelf een jurkje kan maken! ik heb net een jurkje binnen gekregen die ik had besteld voor me meisje!
bah heb eigelijk nog helemaal geen zin om te slapen maarja anders ben ik morgen weer zo moe hihi en is toch wel lekker om naast me meisje te slapen, zij geluk dat ze bij mij mag slapen en ik ook
Ik ben ook ene superheld met de naaimachine (AHUM) .. Ik heb vanmiddag een keigaaf Mexx pakje gekocht voor ons meisje hihi, helemaal super ff prijzig maar dan heb je ook wat
eerst geslachtsbepaling was met 14 weken en 6 dagen toen had ze de hakken voor het kruis en de tweede met 16.3 week en toen draaide ze meteen de kont er voor benen wijd en kijken maar haha..