@ Beg jaaaaaa is klaar heb zelfs al een stukje op @ Kubus Goeieavond!!! enne we denken dat Subke zwanger is!
Als je ei later is gekomen dan uitgerekend, zo`n 2 dagen later. Is je NOD dan ook 2 dagen later? Als ik namelijk straks ga testen moet ik wel zeker weten dat ik dan op me NOD test en niet 2 dagen daarvoor bv. Weet iemand dat? Mijn eisprong was op de 12de, vorige cyclus was 28 dagen. Liefs Eliz
hoi hoi hier vanuit me warme bedje haha ben zo moe dus lekker onder de wol met lapflop op schoot Beg hier had ik ook alleen trek in hartig hoor nu nog steeds is dat me voorkeur al gaat er nu soms wel wat chocolade door heen
nou idd ik hou het niet meeeeeeeeeeeeeer TESTDRANG do is mijn nod maar die banner geeft altijd een dag extra snap je dat nou?ik vind dat zo gek hoe voel je je BEG
nouuuu vooruit dan maar vind de korst zelfs ook zooooo lekker me beste vriendinnetje komt hierheen heerlijk weer een avondje saampjes
zou ik testen of krijg ik dan de NOD politie op me dak of jullie moeten niks zeggen hahahah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BEG ga dan ff lekker pitten na je korstje boter koek