hoop houden doe ik altijd!!! Anders kan ik er net zo goed helemaal mee stoppen! En daar doen we niet aan!
dat je ovutesten lichte strepen geveen kan altijd, want je hebt altijd LH in je bloed en ik heb in het verleden met sensitest wel eens vette posi test gehad, maar was toen echt niet zwanger! welke van kruidvat had je? die 2v5? of die met het plusje? die met het plusje geeft wel eens een pennestreep, en dat moet je zien als nega.
2 voor 5 euro.... mja bijna 2 week lang en geen duidelijke posi ovu test. daarom wachten we nu maar gewoon af. tetsen komen donderda binnen en dan hopen dat we eraf kunne blijven hahahaa
Ik word beetje gek van de pijn onderin mijn rug....grrrrrr....ben al lekker in bad gaan liggen maar t helpt niet!!!!!!!
ja....blijft bijna niets van over zonder die reclames he? jammer...kan er echt wel uren naar kijken...hahah... heeerlijk ontspannend..
nope...manlief zit naar ultimate weapons te kijken......tssss....dat je daar een heel programma over kunt maken en er dan ook nog naar kunt kijken... snap ik dan weer helemaal niets van...hahaha...lang leve mijn laptop en zp!