g'morgen!! ik heb 3 van die midstream zwangerschapstesten besteld.. hoop dat ze gewoon doen wat ze moeten doen
Hee subke je temp is weer omhoog gegaan, hoe voel je je nu??? Dit wordt spannend hoor, hoop zo voor je dat je zaterdag op roze mag
hmm.. had ik net 'n heel antwoord getypt, komt m'n baas bij me staan, dus dit afgesloten en dus alles weg.. antwoord komt
ik voel me heel goed eigenlijk.. misselijkheid is weg (op deze moment toch), is gisteren eigenlijk tegen de avond weggetrokken krampen zijn minder, maar ze zijn er nog.. de boobs zijn nog wel gevoelig, maar minder als gisteren heb wel heel slecht geslapen (2 keer opgemoeten voor Tygo en de katten) Missch daarom 'n vals hoge temp? voel me in ieder geval 'n stuk beter als gisteren.. en 't komt idd dichtbij nu.. spannend.. , maar blijf er toch vanuit gaan dat ik ongesteld ga worden hoor
voor de wachtenden onder ons: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Hey hey dames Ik heb goed nieuws ik heb gisteren getest en ik ben vet zwanger zo duidelijk als wat !!!!! BEN ZO SUPER BLIJ !