Subke gaat op roze zaterdag en ik zou het niet weten, dat duurt nog een week, ik zit nl precies een week achter subke aan, temp is nu wel constant, we zullen het gaan zien, nog anderhalve week geduld opbrengen
ik hoop 't trishka en hier is de kleine ook al 'n paar nachten onrustig.. kan ook gerust weer ff dutje doen, maar dan zouden ze hier gek kijken denk ik..
of ik op roze ga gaan moeten we nog afwachten, maar ik hoop in ieder geval dat 't voor jou gewoon dik raak is.. zou toch tof zijn, samen bij de oktober mama's..
'n echt emo moment *pakt meeaan 'n keertje goed vast en zingt 'we are the champions'* sorry, is hier net op de radio.. paste er wel bij vind ik grinnik
whaha! precies.. ik ga hier ook nog 'n koffietje scoren tot zo oja, allemaal duimen hè.. heb om 10u 'n gesprek hier.. heel lang verhaal, vertel 't straks missch nog wel, maar 't komt erop neer dat ik weer de pinuut ga zijn
@ meaan serieussssss wat een klootzak zeg!!! wat zei je tegen hem! ik zou zeggen zoek jij dat maar uit jij hebt er voor geleerd!! ik kom tog niet voor niks als ik het wist was ik wel thuis gebleven die dokters laten je gewoon stikken..je moet het allemaal maar aankijken en elke keer als mn kleine iets heeft ofzo dan zeggen de assistentes dat er iets heerst gewoon om je af te wimpelen! standaard woordje hebben ze.. nou ik kweet nog niet wat ik heb eerlijk gezegd mn lijf doet raar.. ik denk maar als de dokter "Mevr Minguel jansen u moet het even aankijken en als het echt niet meer gaat dan moet u aan de bel trekken"
Meiden bij mij doet het internet heel raar dus ZP ook, geen idee wat er loos is maar mijn reactietijd zal stukken minder zijn vandaag denk ik