geen idee hihih had vanacht hele harde steek in mn buik deed verschrikkelijk pijn vanmorgen toen ik opstond geen bloed in mn onderbroek maar heb vanmorgen nog geklust snel en toen ik ging plassen licht bloed:x dus mijn lijf is vreemd aant doen denk gewoon een ongi :x:x:x maja hoe is het met jou???
Leyshena, hier alles goed hoor! Heb nergens last van dus ik mag niet klagen! ( dat doe ik ook niet hoor )
Had ik nog niet eens bij stil gestaan. hahahaha. NOg maar drie daagjes en dan mag je je autootje ophalen!! JOEHOEEE!!!
Jaaaaaaaaaaa daar heb ik zo'n zin in, zaterdag wordt een hele leuke dag, ik hoop ook voor subke dat ze knalroze gaat testen die dag
jeetje.. vind 't wel leuk dat iedereen zo mee hoopt hoor, maar niet teleurgesteld zijn als ik gewoon op rood ga gaan hoor..
goedemorgen ladies heb vandaag mijn vrije dag, moet dus wel poetsen en wassen en strijken dus kan weer niet lang blijven hangen
Manlief komt vannacht niet thuis, maar ben wel blij dat ze dit niet in een klusweek gepland hebben, zucht, dat wordt diagonaal slapen vannacht, heb ik het hele bed voor mezelf en onze kat, hihihi
Hier weten ze nog van niks. Ik wacht even tot mijn volgende echo op 4 feb. Ik had echt gedacht dat ik het in Hong Kong moest vertellen omdat ik helemaal geen alcohol kon drinken maar geen probleem hoor! Mannen zijn daar volgens mij niet zo mee bezig. Ik heb de hele week Cranberry Coolers gedronken (non-alcoholische cocktail) en de mannen waren al erg verast dat ik zo goed tegen de alcohol kon. Ik heb ze verteld dat het limonade was en ze zelfs laten proeven, maar ze geloofden het gewoon niet. Dan niet hoor!!
Nee dat is ook weer zo, als je nu rond 10 uur begint met poetsen, dr ff de spurt in zet, en des te eerder kunnen we je hier weer verwelkomen
g'morgen Yaraah @iedereen: ik ga hier nog 20 min knallen en dan naar m'n gesprek (is met oude baas, nieuwe baas, personeelschef, dame die mij gaat vervangen hier en 2 nieuwe collega's) kan 't wel snel vertellen: (korte versie dan) iedereen was eerst dol enthousiast over de verschuivingen (want ik ben niet de enige met 'n nieuwe job) en sinds maandag eigenlijk al is iedereen terug aan 't krabbelen, want ze krijgen allemaal teveel werk naar hun zinnetje.. en ben dus bang dat ze heel veel in mijn schoenen gaan willen schuiven.. (wat vrij gemakkelijk is aangezien mijn nieuwe baas geen ruggegraat heeft en ik geen enkel idee heb wat m'n nieuwe job precies inhoudt en hoeveel tijd ik daarvoor nodig ga hebben) hèhè.. is korte versie..