hmmm met jou hoef ik dan ook niet qua cyclus te ruilen... en qua lengt met ongi ook niet.... had gisteren opeens weer wat.. (dag 5) en nu dag 6 lijkt het clean.... vorige keer ook de hele week feest.... en wordt er zooooooo chago van.... niet van de hormonen.... maar door het gebrek aan sex....!!! Vanavond maar even mn humeur.."oppimpen"......
Ook al een kortere ongi...!!!!! Je gaat toch wel netjes tempen he deze maand...? we zouden gelijk moeten lopen... dus zooo gezellig...!!! Een ei-maatje.... en daarna wachtmaatje.. en dan testmaatje (nu hopen dat ik de testdatum haal..)
hey meiden, Hier bezig met de laatste dag van mijn ongi. (dag 5) Ik ben ook altijd 5 dagen ongi, heel erg vervelend maar wat kunnen we er aan doen he...Ik zit nu in ronde 1, maar wat zijn jullie allemaal al lang bezig zeg pfff... Ik hoop voor jullie dat de kerstman erg lief is dit jaar en dat we allemaal een positieve test in handen hebben in januari. Ik hoop dat mijn cyclus net als voor de vorige zwschap weer snel op regel is. (bij mijn dochter was ik in ronde 3 zwanger). Wens jullie allemaal een fijn weekend! liefs petra
Disney.. LEUK! Ik heb nog geen echte ongi gehad, dus kan niet zeggen hoelang hij (is het eigenlijk een mannelijk woord? toch raar) duurt.. ik herinner me van voor de pil (dus zo'n 13 jaar geleden) dat ik 3 weken ongi was en dan 1 week niet.. mag toch hopen dat dat niet terug komt!?
Hey meiden! Bedankt voor de felicitaties @ Fem: Ik ben 24 geworden, dus nu 24 +1 hihi Jij ook nog gefeliciteerd! Heel veel plezier in disney dit weekend! @ Nieuwe meiden: Welkom en heel veel succes deze ronde! Hier alles goed, gaan hard aan de klus de komende week hoop dat ronde 6 geluk brengt
Dank je wel! Ja was super gezellig, maar niet echt uitgebreid gevierd. Alleen met mijn ouders, broertje en schoonzusje
Haaaaaaaai, daar ben ik dan. Even een vraagje over de lijst, klopt het dat priscilla ook mmm is, of is dat een foutje omdat haar naam achter die van Zijvdh zit?
Hé allemaal, tjonge, jonge wat gaat dat hard hier zeg. Ben je een paar dagen niet geweest zijn er weer tig bladzijdes bij gekletst. Wel gezellie hoor!!! Maar wel ff werk om bij te lezen. Doet wel goed dat we elkaar hebben en ons ei bij elkaar kwijt kunnen. (Haha, ik bedoel dat wel figuurlijk, want ik denk dat ik m'n eigen eitjes zelf hard zat nodig heb, zonder egoistisch over te willen komen...). Hier trouwens verder weinig nieuws. Lijkt dat deze cyclus weer korter wordt. Mijn slijm begint een beetje te veranderen, dus misschien komt m'n ei er al aan. We zijn al aan het klussen, dus hopelijk schieten we raak! @kubus, nog gefeliciteerd meid. Lekker jong nog! @nieuwe meiden op de lijst. Welkom! @vakantiegangers, hoop dat jullie een leuk weekendje hebben. Ff lekker er tussen uit. Gaan wij misschien tussen kerst en oud & nieuw doen. @zethu hoe is het daar???? @de rest, zet hem op met klussen!! haha
Had trouwens vannacht (lag er wakker door) en nu wat buikpijn....... Vreemd... want nog lang geen ei tijd.... en ongi is voorbij.... pffff..... onnodige buikpijn dus.... en vervelend...