Hihihih, daar is die link die ik net gepost heb niet voor hoor Maar kijk jij wel uit met skieen nu je zwanger bent, een ander kan je ook onderuit maaien hoor.
hai meiden, hier lopen de zenuwen al een beetje op voor het trouwen.... verder ga ik vanmiddag voor het eerst naar de osteopaat...ben benieuwd of die wat voor me kan betekenen....dus voor die vmk`s....doe verslag vanavond hier... hoe is ie verders hier? nog nieuwe zwangeren erbij gekomen? liane, is je kleine meid alweer een beetje beter aan het worden? xxxxxx mamatje
Goed zo meisje, het valt op zich best wel mee, maar je moet er eventjes voor gaan zitten, en anders mag je gerust vragen hoor
Hahaha... steen klinkt meteen zo gigantisch Nee... mijn "steen" is rond en waar het in zit is ook rond. Ik heb hem vorig jaar gekregen van mijn moeder toen ik jarig was in Turkije (oeps... al weer bijna 2 jaar geleden!) Het is mijn moeders trouwring geweest. Ze heeft hem in 2en laten delen... mijn zus heeft de andere helft. Ik ben geen fan van goud... maar deze ring is me dus heel dierbaar.
hoi mamatje! het gaat beter met me meisje ze heeft alleen nog bultjes, gelukkig geen koorts meer ze is nu bezig met zindelijk worden en ze wilt nu op het moment niet meer slapen
Dat snap ik ja, mijn trouwring heeft dus een ronde briljant zetting met 2 in verhouding uitlopende puntjes zeg maar, weet niet goed hoe beter te omschrijven
Alles tegelijk dus? Je hebt het er maar druk mee, maar ben blij om te horen dat het beter gaat met je meisje
Graag gedaan hoor en wie weet kom je wel zwangeren in de buurt tegen straks en spreken jullie af onderling voor de kleintje te gaan zorgen en part time te gaan werken
zo heb ik een trouwring van mijn overleden oma, gehad van mijn opa en deze is ongeveer 60 jaar oud en is me ook super dierbaar!
Wow! Dat kan ik me voorstellen! Vooral als het van iemand dierbaars is geweest die overleden is. Gelukkig heb ik mn moeder nog (en mn vader)
hey meiden, daar ben ik weer. ik had het even te kwaad net en ik weet niet waarom De tranen liepen over me wangen, ben in de auto gestapt en gaan rijden, weg van me collega's weg van me werk. pff... weet niet waar ik op eens last van heb maar iedereen om me heen irriteerd me en ik heb constand het idee dat ik moet huilen. en vanochtend was ik nog wel zo vrolijk. Ik las net een stuk op internet over jeugdzorg enzo en wat al die kinderen mee moeten maken. Waarom krijgen hufters van mensen, junks, pedo's en alcoholisten die hun kinderen mishandelen en misbruike wel kinderen EN IS HET MIJ NIET GEGUNT. waarom laat het dan bij mij los? Oke ik ben nu wel alleen dan, maar ik zou het nooit iets aan kunnen doen en altijd lief hebben en koesteren. Waarom wordt iemand als ik, die dr hele leven lang trouw is geweest, nog nooit is vreemd gegaan en altijd lief en zorgzaam ben geweest voor me vent en die me dan bedriegt en belazerd? Dit wordt of een hele emo week of dr komt een giga hormoon opblazende ongi aan.
jaa inderdaad, heb ook haar ketting altijd om die zij altijd om had maar trouwring heb ik op het moment niet om, ben afgevallen waardoor ie een beetje los zit en ben dan te bang om hem kwijt te raken
was druk bezig om plaatje online te zoeken, lukt niet collega gaat zo weg dus heb ik iets meer vrijheid, zal zometeen proberen een foto te maken
Hee meis, ik denk dat je nu druk aan het verwerken bent geslagen en dat er een groot stuk ineens boven is komen drijven. Dat geeft ook niet hoor een giga huilbui lucht altijd op, tenminste bij mij wel hoor. En wie weet is je ongi nu aan het komen dan gieren de hormonen ook behoorlijk door je lijf en nu extra veel. En blaas hier maar goed stoom af meis, daar zijn we ook voor, en deze is voor jou: View attachment 44817