Zie hier ook een tweede streepje..... voorzichtig gefeliciteerd..... o en over dat verkleinen... ik moet hier ook altijd eerst de foto bijsnijden... voordat ik het kan verkleinen met die site... anders vindt deze de foto's ook te groot.....
o trouwens.... ff wat anders als streepjes... heb mn eerste buikfoto gemaakt.. (album) *trots* mn baarmoeder is ook al groot...vk zei gister 2 vingers boven schaambeen.. (normaal voor 14 weken zwangerschap)
Wow, das al hoog! is dat normaal als je van een derde in verwachting bent? Verschilt natuurlijk per persoon, verklaart wel waarom je al een mooi buikje hebt nu .
Mooi buikje al, heb je die nu al eerder omdat dit je 3e zwangerschap is of had je dit ook al bij de eerste 2?
hahah neee dat snap ik haha ik was er al 5 mnd vanaf maar wasmet oud en nieuw weer begonnen stom stommmmmmmmmm maar nu is het weer afgelopen hihih hey bedankt voor de hulp ik moet gaan ik hou jullie op de hoogte!!!!
Bij eerste niet... bij tweede was ik volgens mij nog dikker.... , maar niet zo snel zo'n hoge baarmoeder... uhhhh vk was trouwens ook verbaasd over hoogte van baarmoeder: ze vroeg gelijk: hoever dacht jezelf dat je was???!! volgens hun ben ik namelijk nog 4 dagen korter zwanger.... ik heb FF aangehouden..... Vanmiddag alles afgebeld, en heb een pretecho kunnen regelen voor de 6de... dus we zien het wel....
is niet zo moeilijk nu schat.....!! mij hielp het om veel water uit flesje te drinken.. je hebt iets in je hand, in je mond, en het vult... dus dat je niet gaat snoepen....
ik moet werken maar heb geen zin, heb giga vreetbui, aaaaaaaaaahhhhhhh, dat heb ik anders pas een week voor mijn NOD