Maar heb geloof ik iets te veel gesnoept, bleeeeehhhhh dat wordt vanavond een lichte maaltijd, denk loempia in de oven, beetje pindasaus erbij, gebakken ei erover, hmmmm jammie, zo klaar en zo lekker en niet te veel, manlief is niet thuis met eten dus ik kan eten wat ik wil, wanneer ik wil, nou ja dat ook weer niet want ik moet nog weg vanavond, oeps
Ik realiseer me eigenlijk nu dat ik nu tegen de innesteling aan zit, misschien dat daar dat gevreet vandaan komt, of een giga vroeg ongi, en loop ik daarna weer gelijk op met subke
dat was mijn bedoeling dus ook.. maar omdat ik niet 'op die dag om zo laat altijd dat of dat doe' kan ik 't niet supergoed inplannen en vraag ik dus 'n beetje flexibiliteit, maar zij willen 'n datum en dan 'n planning.. dan doen we dat en dan doen we dat.. ik snap dat allemaal wel, maar zo werk ik niet.. kan er ook niks aan doen dat ik zo'n chaotisch mens ben.. ga echt m'n best wel doen om iedereen 'n goede opleiding te geven..
Ik zou ze die summiere handleiding geven, zo loop deze week maar mee en deel aan de hand daarvan je eigen tijd in, dat moet je straks ook en ik ben niet naar timboektoe verhuisd maar naar de andere zijde van dit zelfde pand.
*slaat arm om Rimar heen.. shtt.. meisje.. komt allemaal goed..* we zijn gewoon samen zwanger en jij bevalt dan 4 dagen te vroeg en ik draag 3 dagen langer, dus dan zijn we weer lekker samen
Aarrrrrrrrrrrghhhhhh is t al vrijdag???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
proest nou dat zou wat wezen zeg, stereosex werkt al niet dus bevallen denk ik ook niet, trouwens die ene colum van Max ze zijn al zover dat de vliezen nu zijn gebroken, moeten we weer een week wachten op het vervolg, en ze schrijft zo leuk
Dat weet ik ook wel maar af en toe heb je nu eenmaal van die oh wat vind ik mezelf zielig buien, komt vast en zeker omdat ik spijt heb van die borrelnoten
Dat gaat nog wat worden subke, dan zou ik gewoon jezelf opsluiten voor 1 dag in je kantoor, de rest is off limits, je facturen eerst doen dan je weekindeling maken, die hun geven en erbij zeggen en voor de rest moet je het helemaal alleeen in je uppie bepalen, ik help je de eerste paar dagen hier en daarna moet je het alleen gaan doen. Een keertje wat vragen is prima, stuur maar een mailtje, maar niet constant aan de telefoon oid lopen hangen, ook je eigen verantwoording nemen voor je eigen werkzaamheden hiero
Bijna meis, nog 2 nachtjes slapen, ik nog 3 nachtjes en dan mijn nieuwe car halen, heb dr zoveel zin in
Zo dames ik begin lichtelijk met afsluiten, sta op tijd vanavond, dus ben om klokslag 5 uur weg, ik wens bij deze iedereen een hele hele hele fijne avond toe en tot morgen allemaal