is iedereen nu eten ??? Ik heb gekookt en gegeten en kreeg pijn in me rug en bekken dus ben lekker gaan liggen .
Hallo meiden alweer 22 zwanger gefeliciteerd allemaal! alle ongi's volgende ronde nieuwe kansen! Zoals sommige misschien in mijn topic hebben kunnen lezen is mijn cyclus waarschijnlijk nu eindelijk goed geregeld is. mijn test bleek natuurlijk ook negatief omdat mijn cyclus in de war was, had dus op de verkeerde momenten getest! Ik ga nu naar het lijstje Februari hopelijk dan op roze voor alle andere die nog in jan zitten veel geluk!
hey cintje morgen ga ik me nagels doen ben er verslaafd aan hihih heb ze nog nog met versiering vd kerst morgen weer wat anders kan nie meer zonder en jij ? xx
Ikke ook niet hahaha! Maar het zelf doen valt me soms tegen. Niet het doen maar de tijd er voor nemen Ik heb nog steeds maar 1 hand af. Gelukkig wel mn moeilijke hand. Maar eigenlijk ben ik de kleur al weer bijna beu Het is zooo naturel dat het bijna lijkt alsof er niets op zit! Ben jij ook nagelstyliste?
By the way... meiden... Ik zit nu op cd 8 ofzo... en nog steeds vind ik oud bloed in mn inlegkruisje! Pfff wat een nasleep! Oja, en vanavond al 2 x roze slijm wat is dit toch allemaal!
Ik meld me af voor januari.... Vandaag te horen gekregen van de gyn dat ik mijn ei niet heb gehad op de clomid (50mg)... morgen starten met primolut om mijn ongi op te wekken en dan maar weer aan de clomid maar nu 100mg... Misschien dat ik dan wel mijn ei krijg ???? Heb igg een topic voor LIJST NOD MAART gestart aangezien begin maart op zijn vroegst mijn NOD is.... Pffff sla dus heel februari over :S
@Charmed: ik hoop toch dat het niet doorzet meid, die pijn naar ongi! Zal voor je duimen! @Flippo: bah, balen meid. Hoop dat je in de volgende ronde wel je ei krijgt!!
hey cyntje, ik heb deze ronde ook echt héél lang oud bloed verloren.. missch grote schoonmaak geweest.. ik weet 't ook niet.. over 'n paar dagen weet ik of 't gunstig geweest is