ja, ze kunnen er wat van hier ben er ook niet zoveel geweest, dus kan je geen update geven. er was wel 'n nieuwe zwangere (al flink wat dagen voor NOD), 2de berichtje of zo van deze ochtend.. weet naam niet meer zeker.. miracle?
voor de rest niemand hier zin in 'n babbeltje? ik voel me zo vreemd.. kan 't niet uitleggen.. krampen zijn heel licht aanwezig en ben doodop, maar 't is ook heel druk op 't werk.. en m'n baarmoeder lijkt te gloeien.. alé, kan 't niet uitleggen.. en net temp genomen (doe ik ook elke avond op 't zelfde tijdstip, maar vandaag was 't een half uur later) en hij was 0,4 graden hoger als gisteren.. wilt waarsch niks zeggen hoor.. but it makes me wonder..
Hey hey subke!, Thnks voor ej kuffel meis... Ik hoop ook dat ik hier wel op reageer die 100mg... Ik ga voor jou igg duimen dat t raak is!!! Ga nu lekker filmpje kijken en op de bank hangen
Goeieavond! heb net bijgelezen, ben moe en misselijk ik ga lekker slapen en morgen afzwemmen met me meisje! Slaaplekker allemaal!
g'morgen Liane 't is hier nog rustig.. ik ben ook direct weer weg hoor.. kwam m'n temp rap invullen en zeggen dat ik weer opgestaan ben met hoofdpijn en krampen, dus denk game over..