NOD Januari 2010 kletstopic

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kubus, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh spannend hoor !
    Tja het kan 2 kanten op he :D

Wanneer is je NOD ?

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    1 januari.. had ernstig met mezelf afgesproken pas 8 januari te testen (eerste ronde na de pilstop).. maar ik ben benieuwd of ik dat ga halen. Nou ja, eerst maar eens niet ongi worden natuurlijk ;)

Jij nog kwaaltjes? Denkbeeldig of niet..

3. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ok, nog iets meer dan een week wachten dan...jeetje tot de 8e volhouden zou ik dan echt niet kunnen !
    Mijne is 3 januari.
    Ik heb vooral veel last van mn borsten en dan aan de zijkanten, dat vind ik opvallend want dat had ik met de zwangerschap van mijn dochter ook en anders nooit. Ook voelen ze een beetje branderig en gezwollen. Verder met vlagen (erg) misselijk, steekjes onder in mn buik, een ongiegevoel en was vandaag onuitstaanbaar humeurig :(
    Wij waren eigenlijk nog niet echt bezig voor een 2e, dus daarom denk ik niet echt dat ik het me inbeeld, de timing is niet echt goed dus mocht ik niet zwanger blijken dan is het ook ok (en misschien zelf een beetje beter :) ) maar als ik wel zwanger ben dan ben ik natuurlijk toch super blij ! Lijkt me geweldig een broertje of zusje voor mn dochtertje :)

Heb jij nog andere kwaaltjes ?

4. parmessar

parmessar Niet meer actief

@liane, mijn partner is een stuk ouder als mij....dus daarom wouden we gelijk 2de, dan zijn we daar klaar mee.

@seth, ik weet eigenlijk niet wanneer ik uitgerekend ben, hoop begin januari echo te krijgen

@Hauna79, dat is inderdaad snel, de vk zei dat ik misschien 6 maanden na de bevalling ongesteld kan worden ben anderhalf maand na de bevalling ongesteld geworden. nu ben ik benieuwd hoe ver ik ben....

@tatlim, ik heb ook last van steekjes in mn onderbuik en zijkanten. verder alleen krampjes en moe. aan mn borsten kan ik geen verschil merken omdat ik borstvoeding geef

PRETTIG KERSTDAGEN xxx dames die moeten klussen met kerst ZET 'M OP!

5. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    jeetje wat ben ik misselijk :(
    wij gaan 1e en 2e kerstdag gourmetten en als ik er aan denk dan gaat het al bijna fout :(
    ik weet niet wat het is....

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Steekjes.. en ongi-gevoel!
    Maar goed, ik weet natuurlijk ook niet meer hoe een normale cyclus voelt, dus wellicht dat dat gewoon normaal is. Nog een ruime week.. en mocht ik dan nog steeds diezelfde kwaaltjes hebben dan test ik wel voor 8 januari hoor, dan kan ik mezelf vast niet meer inhouden ;)

@Liane, vervelend! Hopen dat je niet ziek wordt..

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik hoop inderdaad ook echt dat ik niet ziek word :(
    het kan niet dat het van een zwangerschap komt neem ik aan....

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik neem aan dat je echt ongi bent geweest..? Dan is de kans klein toch? Op zich heerst het wel, helaas, op het werk ook al veel zieke collega's (vooral vorige weken, deze week minder zieken gelukkig).

Oke, ik ga nu echt weg.. fijne kerstavond iedereen! En fijne dagen, ik zal hier niet zoveel zijn, gezellig met de familie :)

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    jaa ik ben wel ongie geweest, maarja mijn moeder ook bij mij hahaha
    maar vind het raar dat ik me echt alleen misselijk voel!
    maarja zal misschien wel zo blijven een klein stukje griep, en is het straks over! :D
    en kan ik lekker genieten van de kerst :)

fijne dagen!!!

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja deze zelfde klachten had ik dus ook bij mn eerste dus daarom denk ik dat er best een grote kans is dat het weer raak is.
    Jij in elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap !!
    Maar joh heb jij met 3 weken en 3 dagen positief getest ? :(

11. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Jessie, het blijft spannend...we zullen zien..

12. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ze heeft volgens mij een bloedtest gehad :)

13. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Tatlim wanneer is jou NOD?

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh vandaar ! Dat is handig :)
    Mijn NOD is 3 januari en de jouwe ?

Ik begin nu trouwens ook een vettig voorhoofd te krijgen met wat pukkeltjes, wat ik anders nooit heb alleen net voor de NOD en die is nu nog te ver weg daarvoor :( Wel gek hoor al die symptomen, zo vroeg al...

15. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    mijn NOD is pas 12 januarie denk ik
    normaal ben ik altijd heeeeeeeeeel erg precies ongie altijd zelfde dag van de maand 16e maar was nu 2 dagen te vroeg dus denk dat ik nu telkens precies 4 weken is, vorige keer namelijk ook op maandag en afgelopen keer weer :)
    en nu flink aan het klussen, sinds zondag om de dag, hopelijk is dat genoeg en ben ik straks zwanger! :D

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah ok, spannend meid !
    Hoe oud is je dochtertje ?

17. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    me dochtertje is 27 december, 27 maanden :D 3 jaar geleden werd ik nu ook zwanger, bijna zelfde datum!!! :D
    dus me uitrekendatum zou dan 7 dagen voor de verjaardag van mijn meisje zijn

18. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    dus dan zou ik ongeveer, bijna precies 3 jaar later weer zwanger zijn! :D
    lijkt me echt super bijzonder!

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hey allemaal nieuwe namen! Welkom dames!

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dat zou idd wel speciaal zijn ! Ik hoop het voor je !
    Je dochter is volgens mij een heel mooi meisje voor zover ik kan zien op het kleine fotootje in je avater.

Deel Deze Pagina