maar toen wou ik op de wc testen zoals ik altijd deed en toen liet ik hem in de wc vallen hahaha lekker slim en toen was ie dus ijskoud en toen was ie eerst lager en toen was ie 36.4 en nog beetje koud dus zal wel hetzelfde zijn geweest als ik hem niet had laten vallen
Fijne Kerst!!! bah ik ben nog steeds misselijk moet niet aan eten denken.... en dat met kerst en al dat eten
Hoi Liane ja ik hoop het eigelijk wel, maar is dat niet erg veel bloed dan? helaas heb ik de sinds 11 dec (CD1) niet getempt omdat die thermometer kapot was maar de 19e had ik wel vruchtbaar slijm, het was rouweiwit van kleur en het was rekbaar
jaa slim he echt weer zo'n actie voor mij hahaha ik weet niet hoeveel bloed je daarbij kan verliezen??? maar volgens mij wel aardig wat???
innestelingsbloeding zal niet zoveel zijn als een zware menstruatie, eerder kleine beetjes lijkt me...
ik weet het ook niet precies sorrie, maar hoelang duurd bij jou normaal een menstruatie? zo kan je eventueel kijken of je echt ongie bent geworden.
ik ga me maar even omkleden en even wat proberen te eten, ben echt misselijk als ik jullie niet meer spreek Fijne Kerst!!! en anders tot zo
Seth, gefeliciteerd met je hartsvriendin, superleuk ! Nu maar hopen dat het voor jou ook snel raak mag zijn Hanuna, wat vreemd zeg, het lijkt me wel erg veel bloed voor een innestelling, maar 2 keer in de maand ongesteld is ook vreemd Merry christmas meiden Mijn klachten gaan gewoon door...Ik heb nu ook al vanaf zondag (mn vermoedelijk eisprongdag) last van ongiepijntjes, heel vreemd, wat zou het anders kunnen zijn dan een zwangerschap vraag ik me af ? Maar misschien maak ik mezelf wel een beetje gek hier
Liane, hoe kan jij nou zo misselijk zijn Je zit toch rond je eisprong ? In elk geval sterkte ermee, hoop dat je een beetje zal kunnen eten. Ik heb zo'n vreemde misselijkheid, ik ben misselijk maar heb wel steeds trek.
Seth ik zie dat jouw NOD net als de mijne 3 januari is ! we kunnen dus samen aftellen naar de testdag
@ Tatlim Voor dat ik ooit de pil slikte had ik altijd een normale cyclus zoals op dag 14 mijn ei en dan 14 dagen later ongi, had toen 5 dagen bloed maar nadat ik ben gestopt met de pil bijna 2 jaar geslikt heb ik mijn pilbloeding de 19 okt gehad tussendoor nog beetje bruinverlies en 11 dec dacht ik mijn eerste echt ongi te hebben gehad en die duurde maar 3 dagen en nu dan weer ongi na 2 weken.
Hanuna, ah ik had niet door dat je pas met de pil gestopt bent dan kan het idd even ongeregeld zijn, lastig is dat!
Meiden fijne dagen!!! Hier nog geen ei te bekennen, krijg nu wel weer wat weeige pijn aan mijn onderkant, en onderkant bekken, sinds bevalling merk ik daaraan dat mijn ei eraan komt, zit nu geloof ik op dag 13....
Lieve meiden, Ik kom jullie alleen even een super fijne kerst wensen! Ga zo richting mijn ouders voor kerstlunch en blijf daar ook de rest van de dag. Veel plezier vandaag! Dikke knuf, Kubus