Liane Denk niet dat je zwanger bent, met lage temperatuur.. en negatieve ovutest.... want die slaan dan (meestal!) ook wel positief uit.... Goofychick Je cyclus kan idd van slag zijn hoor....!!! blijft ff afwachten want het kan zo omslaan... Kubus tot 3 januari.... belangrijke dag...
ik denk ook dat ik niet zwanger ben en dat ik misschien gewoon zo misselijk ben geweest van me eisprong die er aan komt? of al is geweest? ik heb vandaag wel wat last van steekjes en beetje gevoel rechts bij me heup waar ik normaal gesproken ook altijd last van had ik hoop maar dat me eisprong is geweest of vandaag of morgen is vind het alleen raar van die ovutesten, volgens die dingen zal me ei al gesprongen moeten zijn toch?
je kan idd misselijk zijn rond je ei, ik ben meestal misselijk na mijn ei ovutesten geven aan dat je ei eraan komt, als ie posi is, dan springt ie volgens mij na 24 tot 36 uur ofzo
Ben niet zo van de ovutesten... heb het een keer keer geprobeerd, maar die dingen bleven op en af lopen.... Je hormonen kunnen sowieso schommelen en daardoor misselijkheid veroorzaken.... (ik heb het dus al iig 2x op CD 10 gehad) en geen ei hoor.... ff afwachten maar
Even van de clearblue site geplukt: De Clearblue DIGITAL ovulatietest neemt de stijging in de hoeveelheid ovulatiehormoon LH waar, die 24-36 uur vóór de ovulatie optreedt en stelt de twee beste dagen om zwanger te worden vast in een bepaalde cyclus. Door te vrijen tijdens deze twee dagen heb je de meeste kans om zwanger te worden.
ik had trouwens "toevallig?" diarree/ rommelden darmen rond mn ei.... nu zag ik op internet staan dat dit ook vaker voorkomt.... herkenbaar..???
Ja is ook zo..... pfff....moedernatuur had het gewoon anders moeten doen... net als persona... lichtje op onze buik... oranje.. is ei op komst.. en klussen maar... en dan gelijk rood licht bij niet zwanger,..... en groen... bij wel zwanger.... altijd dat onzekere gedoe....
maar woensdag was ie bijna postitief, misschien wel helemaal positief, donderdag minder positief en gistere helemaal negatief, dus dan is mijn ei al geweest maar mijn tempt zakte vanochtend pas..... ik hoop dat ie morgen weer oploopt en me ei dan is geweest en dat het raak is!
Ik ben 10 okt gestopt, ik heb mijn strip op 1 pil na afgemaakt volgens de dokter is de pil die ik slikte al in 2 dagen uit mijn bloed en dan kan het inderdaad wel zijn dat het langer duurd voor je weer ongi word na de pilbloeding, dat wil zeggen dat je dan een echte ongi overslaat maar als je al wel een keer je echte ongi heb gehad dan zou het wel weer gelijk normaal horen zijn, maarja elke dokter zeg missschien weer wat anders maar tussen mijn pilbloeding en echte ongi heb ik wel vaker beetje bloed gehad maar dat was heel licht roze maarja en nu dan in 2 weken weer een heftige ongi
denk wel dat het door je miskraam kan komen ook al heb ik er niet zo veel verstand van. ik heb me temp ingevuld bij FF en volgens dat is me ei nog niet geweest..... maar wie weet deze dagen, i hop sooo http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php dat is de link voor als iemand het wilt zien, weet niet of je hier een link mag plaatsten of dat ik het verkeerd doe?
Goededag meiden! Ik kom me hier melden mijn nieuwe NOD datum is 22 januari. Deze maand beginnen met de progesteronballetjes en dan hopen dat dit ons jaar eindelijk gaat worden!
Ja....... Ff geduld dus.... Ik had voor ik aantelde van dochter een vmk gehad... en hierdoor was cyclus ook van slag... (maar juist heel vroeg ei).... vorige cyclus schommelde temp ook heel erg.... in vergelijking met daarvoor...(en deze cyclus) en was ei ook iets later....
ik duim voor jullie!!! zoo me meisje haar haartjes zitten helemaal in model, en nu kunnen we naar oma, oompje, tante en daar komen overgrootoma en overgrootopa oftewel: opa en oma kip fijne 2e kersdag allemaal! en tot vanavond!
Lianen kan gewoon hoor die link, met banner zelfs.....moet je de link in de handtekening neerzetten.....
hey charmedknorrie!! ik loop nu 'n dagje achter je aan te huppelen.. maar gaan wij nu samen op roze? Rimar laten we maar in 2009 achter
Hallo allemaal, Ben nieuw op dit forum en wil me graag aanlsuiten voor januari! Mijn NOD is vermoedelijk op 9 of 10 januari. Mijn cylus is nogal onregelmatig. Vanmiddag had ik een positieve ovulatietest al had ik het gevoel dat mijn eisprong 23 december al was... heel vreemd dus! Weet ook niet in welke mate ik moet vertrouwen op mijn gevoel en lichaam en op die ovulatietesten. (ze geven namelijk iedere dag een streep!!!) heel erg irritant. Ga even kijken of ik ook zo'n mooie ticker kan maken! Tot snel