Schrijf ik hier vanmiddag dat ik aan de rees was tijdens de eisprong.... ofja rommelende darmen.... en nu net opeens weer.... (terwijl ik juist al dagen bijna niet kan....) gisteren/vandaag zou innesteling moeten zijn..... (als het raak is dan...) zou het toeval zijn..... nouja... nog ff wachten.. weet ik het....
Wist even zo snel niks te verzinnen! Hoop eingenlijk in januari 2010 positef te testen En dan inderdaad september 2010, MAMA Groetjes Ellen (die was al bezet )
@welkom januari.... @Seth, spannend meis, heb je daar last van met een innesteling??? Tja zou kunnen he......
Zit al te internetten.... en lees idd dat er vrouwen zijn die dachten dat ze buikgriep hadden, maar dat het achteraf hun innesteling bleek te zijn........ maarja ACHTERAF praten is altijd gemakkelijk.... vind het wel toevallig dat het met "ei" is... en nu weer terwijl volgens de "kalender" ongeveer mn innesteling zou plaatsvinden..... maarja... voor hetzelfde geld is het helemaal niets hoor... (ben niet zo van de illusies...) Que sera, sera...... zong mn oma altijd.... en zo is het....
we zijn heel erg goed in het kwaaltjes aanpraten he hihi afgelopen keer had ik een superduidelijk kaartje, vet lopen kotsen en helemaal nix en de ene keer dat het wel raak was, had ik op wat steekjes na nergens last van... dus ga de komende ronde zo veel mogelijk proberen nergens op te letten hihi, zie wel hoe lang ik het vol houd, en hopelijk halverwege januari op rood, zodat ik met de prikjes verder kan
kwaaltjes aanpraten...... misschien moeten we hier elkaar maar zwangerschappen gaan aanpraten.... (en dan wel echte natuurlijk...).... Stomme is dat ik van mijn vorige zwangerschappen dit niet kan herinneren... maarja.. eerste was door pil.... en met tweede was ik er niet bewust mee bezig, omdat ik dacht door vmk.. helemaal nog niet zwanger te kunnen worden...... alles wat ik toen voelde dacht ik dat het naweeen waren van mk.....
heey zethuuuuuuuuu, gister thuis en vandaag bij mijn moeder. hoe was jouw kerst? wanneer ga je naar mars?
Dat lijkt maar zo omdat je er mee bezig bent. Ik ben er niet meer zoveel mee bezig en mij valt het helemaal niet meer op.
Ik gister bij mijn zus. Mijn moeder is met mij mee gekomen en 2 uur geleden weer vertrokken. Heb een hele gezellige dag met d'r gehad. Ik vertrek morgenvroeg naar Mars.
Ik hou ontzettend veel van kerstmis. Lekker gezellig bij elkaar zijn en zo. Ik heb heel lang tegen deze kerst opgekeken. Maar toen alles geregeld was vond ik het weer iets om naar toe te leven.
uhhhh niet bepaald hoor, ik werk al sinds 2006 bij een bedrijf, en er zijn constant meiden, zwanger, met zwangerschapsverlof/ bevallingsverlof. Achter elkaar door, en altijd meer dan 1 tegelijk zwanger. Sinds 2006 zijn er even tellen... Tussen de 20 en 25 baby's geboren, waarvan ik het zo direct weet te tellen.