hier 11 maanden en nog steeds 4 tandjes... 5 6 zitten eraan te komen maar wanneer.... tja... gaat heel wat om in die bolletjes van die kleintjes..... mazzel dat ze alweer slaapt... Peuter hier slaapt al vanaf geboorte slecht... (is nu bijna 3)... en wordt nu nog geregeld wakker... of niet in bed te krijgen.... nee... slapen is niet zn sterkste kant... heeft ie niet van mama.... ben op eerste kerstdag om 9 uur op de bank in slaap gevallen.... gezellig...
ja zeker.... ze voelen ook gewoon heet..... (beetje net alsof ik te lang onder zonnebank heb gelegen... nouja... alleen mn jongens dan...)
Haha... ja, het gaat weer de goeie kant op! Ik ben de laatste week weinig (niet geloof ik) online geweest.... had er gewoon helemaal geen zin in en geen behoeft aan. Maar verder voel ik me wel prima... 31 dec bellen voor de uitslagen van mn bloed. Ik zal het hier even komen melden dan.... Nu ben ik er weer vandoor want er moet strakkies weer geklust gaan worden Doeidoei!!
hier zijn ze ook flink aan het knallen waardoor me meisje moet huilen, en dan ook nog die regen die raar valt.. dus nu zit ze eventjes bij mij gezellig op bed en valt ze straks tegen me aan in slaap
Ben hier benieuwd met oud en nieuw.... een peuter die het geweldig gaat vinden..... maar ook een meisje die het nog nooit meegemaakt heeft...en een pup.....
Miekie welkom en succes ! Ik heb nıg steeds last van mn borsten aan de zijkanten en ze voelen vol maar zacht aan, sinds vanochtend ook erg gevoelige tepels... Verder nog steeds een komen en gaan van ongiepijntjes. Ik heb er wel een goed gevoel over, spannend, nog max 6 dagen voor het testen... Ik hou het erbij voor vanavond mn meisje wordt meestal rond 7:00 uur wakker en het is hier (in Turkije) een uurtje later dan bij jullie Truste allemaal !
mijn meisje vind vuurwerk leuk, maar die harde knallen zijn maar niks vind eigelijk ook wel dat de politie er wat aan zou moeten doen.
Nee die schrijven liever bekeuringen uit... als je auto voor je eigen deur.. in een woonwijk... net naast een vak staat... (wat vak had kunnen zijn.. maar dat de gemeente te duur vindt om pot verf te kopen) om de pot te vullen.......
jaa idd, ik ken het. laatst stond hier een container in de brand en wij de politie bellen wisten wie het hadden gedaan, mooi dat ze niet komen... ik hoop dat me temp morgen lekker hoog is! en hoog blijft!!!
Ben tijd gelee met luchtbugs beschoten..... achter in mn been.... terwijl ik de hond liep uit te laten, met hond.. KINDERWAGEN EN PEUTER OP KIDDYBOARD... Als ze mij niet geraakt hadden, hadden ze minimaal mn peuter geraakt... Wisten wie het gedaan had.... maar politie kon niets doen.... omdat de jongen minderjarig (15) was...en omdat hij zei dat het per ongeluk gebeurd was.... (ja dat kon echt nooit.... in die situatie...) Voor het zelfde geld waren mn kinderen geraakt, wil niet eens nadenken over de gevolgen... en dan??? foutje bedankt..????:x
zoo gaat dat tegenwoordig in nederland HELAAS! grrrr!!! blijft je temp eigelijk je hele zwangerschap even hoog? of weet niemand dat omdat je dan stopt met tempen?
Even hoog weet ik niet.... maar waarschijnlijk wel hoog.......omdat je hormonen volgens mij niet afnemen..... Je bent vaak toch zowieso wat "warmbloediger" als je zwanger bent..... Ga ff zoeken voor je...
pfff ik ga nu weer twijfelen en rekenen, dan denk ik als me ei morgen pas zou springen nadat de temp omhoog is gedaan en zijn die 48 uur voorbij en dan leven de spermacellen niet meer want tijdens de tempstijging springt ie?
Zaad leeft gemiddeld 72 uur..... sommigen spreken zelfs van 3-5 dagen..... met uitschieters.. (letterlijk..) van 1 week.... en ja temperatuur blijft gehele zwangerschap zeker zo'n halve graad hoger door hormonen....
Liane Jij hebt toch waarschijnlijk een VIP account bij ff omdat je hem net heb aangemaakt... die geeft een score aan, nadat hij het kruis heeft geplaats.... Je ziet dan wanneer je sex hebt gehad... wanneer ei... en dan krijg je score... High, good... etc.....
maar ik heb niet ingevuld wanneer ik sex heb gehad? vond het al knap dat ik wist hoe ik de temperaturen moest invullen ik denk dat het wel raak kan, omdat we geklust hebben, maar ben snel onzeker, stom van me misschien maar ga toch telkens weer twijfelen als morgen me temp hoger is dan weet ik dat me ei geweest is en dan duimen dat het raak is vanmiddag trouwens met me meisje erover gehad, en ik vroeg of er misschien een broertje of zusje in me buik zat, zei ze neeee baby! en met kerst ook, zei ik misschien vieren we kerst volgend jaar wel met een broertje of zusje, wil je dat? zei ze: JAA! en normaal gesproken zei ze nee en nu lijkt het wel of ze er heel anders onder is, misschien ook wel omdat wij er echt mee bezig zijn.... maar laat het maar een teken zijn ik hoop dat ik zo kan slapen en niet zo zenuwachtig ben over me temp
liane... wil je nog wel een korte NEDERLANDSE... uitleg mailen... nogmaals weet ook niet alles..... maar wel belangrijk om in te vullen wanneer je klust... je ei kan immers ook opeens ergens anders vallen..... Moet ik wel ff tijd hebben, om het zelf ff wat uit te typen.. (dus nu niet meer...) gaap...