Middag meiden , He is het hier ?? Seth ik heb ergens gezien dat je een licht + test had 8 DPO ? Spannnnnnnnnnnnnnnnennnnnnnnnnnnddddd!!!! De rest heb ik niet bijgelezen ,seffes bezoek gaan we lekker smullen een vervroegd Oud-op Nieuwjaarsfeestje met men boezemvriendin. We eten aardappelkroketjesmet kalkoenrollade ,bloemkool met melksaus of appelmoes voor de kindjes en als desser frangipanetaart. Al bij al mag ik niet klagen ben nog niets bijgekomen tijdens de afgelopen volpropdagen van de families En voor ons is het klussertjes-tijd-geblazen Groetjes
mmmm lekker smullen! heeeel veeeel plezier vandaag! mijn zusje is jarig dus word ook een beetje smullen voor de rest gaat het hier bij ons wel goed goed geklust hoop ik en hopelijk is me eisprong geweest succes deze ronde!
nog 5 dagen!!! maar je kan ook testen met andere testen 4 dagen van te voren toch? of wil je dat niet gaan doen?
link is terug...... en over testen... moet zeggen dat mn handen wel jeuken na die test van van de week... en mn temp.... maarja...
Die temp moet nog wel een stukje hoger! Ik duim voor je dat ie morgen de lucht in schiet! Goed dat je nog even hebt weten te klussen
ja nog een matcare midstream normaal.... hahahaha en nog twee midstream ultra's worden vandaag bezorgd.....
ja idd.... het ging eigenlijk wel... maar nu schrijven ook veel dat ik zo'n mooie temp had... bla, bla,bla... dus tja.. wordt je toch in de stroming meegevoerd..... (en wou het niet )