Ik ken het, onregelmatige cycli. Die van mij varieert van de 10 tot de 136 dagen en alles daar tussen in. Maar de laatste 2 rondes zat hij tussen de 33 en 34 dagen dus wie weet. En ik had op dag 19 duidelijk een ei gevoeld. Ik zit nu op dag 5. Bloeden houdt weer een beetje op. Vanaf morgen weer aan de klus
mutsefluts.... vergeet niet dat jij (en ik) nog niet lang met de borstvoeding gestopt zijn..... (nog geen twee normale cyclussen, ikke dan) ook kan je cyclus heel anders zijn door de zwangerschap en bevalling..... soms duurt ontzwangeren al een heel jaar.... en dan zelfs ZONDER het geven van borstvoeding..... geef het dus wat tijd....
@seth, ik denk dat ieder lichaam verschilt. De een wordt na 6 maanden pas ongesteld door borstvoeding of bevalling. Ik geef nog steeds volledig borstvoeding en ben 6 dec ongesteld geworden. ook stoppen met anticonceptie en zwanger worden duurt voor de een langer als voor de ander. moge de hele januari lijst zwanger worden groetjessssss
Weet dat het voor iedereen verschillend is.... maar ik ken Goofychick van de januarimama's en weet dat het bij haar ook lang heeft geduurd heeft voordat de ongi op gang kwam.... ik werd pas 1 oktober voor het eerst ongesteld net nadat ik helemaal gestopt ben met de bv en ben 13 januari bevallen.... Persona adviseert (bijvoorbeeld) om eerst 2 normale regelmatige cyclussen te hebben (na bevalling of stoppen bv) voordat je daarmee mag starten... omdat je cyclussen anders nog veel kunnen verschillen..... O dan is het bij jou nog ff afwachten hoe je cyclussen gaan lopen... of je gelijk elke keer een ei hebt... en regelmatig bent...?
hi ladies, ik kom hier ook graag meekletsen... ben net de volgende ronde ingegaan en voel me vandaag echt niet goed... heb het berekoud en wil alleen maar slapen
Tja... welkom... ennuhhh kun je niet lekker je bedje induiken dan....??? of lekker op de bank..... hoop dat je je snel beter voelt....
Hier ali illigalie, ik kom ff in januari spieken. En eigenlijk kan het best zo zijn dat ik hier thuishoor? Nog ff afwachten tot mijn ei is geweest dan weet ik het zeker. Maar dat nemen jullie me vast niet kwalijk, toch? Hoe is het hier meiden? Het begint in december nu al rustiger te worden. (ik denk dat alle klepkousen hier zitten)
hmmmm je zit net tussen twee maanden in dan... Hier ook rustig hoor.... maarja... tis hier ook nog "ongi"tijd... en nog geen ei tijd... of laat staan testtijd... dan is het toch wat drukker...!
Tja, die tijd vind ik altijd het saaiste. Als ik uitga van mijn vorige cyclussen (en vandaag geen ei heb wat ik ook niet verwacht) dan ligt mijn nod ergens tussen 29 dec en 3 jan. Dus ja mss wel op 31dec en/of 1 jan. Wie weet. Zou leuk zijn om tegen vriendlief te zeggen om 12 uur dat hij papa wordt toch?
Zeker....!!!!!! Dat geeft dan zeker voor extra vuurwerk!!!! Je voelt je ei? dat je nog niets verwacht....
Yep, en ik doe daar ook nog eens ovu testen bij (hoezo overbodig) Maar dat komt omdat ik hem 1 x niet gevoeld heb en toen wist ik ook niet wanneer ik ongi moest worden en dat vond ik zo vervelend dat ik sindsdien altijd ovu testen gebruik want dat wil ik niet mee meemaken ( en mijn cyclus kan zeker een week schelen)
Hé meiden, Kunnen jullie me misschien helpen? Uitgaande van mijn langste cyclus (De vorige keer) zou ik pas over een week of twee mijn ei hebben. Nu had ik vanmorgen wat krampen en steken onder in mijn buik (alsof ik ongesteld moest worden) en bij het afvegen flink wat wit stevig slijm. Kan dat nu betekenen dat ik toch nu al mijn ei heb? En zo ja, afgelopen vrijdag hebben we nog geklust...is dat dan genoeg, of heeft het nog zin om dat vanavond ook nog maar eens te doen? Help....vreselijk zo'n vage cyclus!
hoi, dacht ook al dat wij vrij snel waren, want de meeste kindjes zijn toch al minstens een jaar. Die van ons wordt volgende week 10 maanden. Zelf wilde ik al langer aan de slag voor een tweede, maar ja, daarvoor moet je met z'n tweetjes zijn...haha
Je kan altijd vroeg een ei hebben... zelfs met een regelmatige cyclus....!! Zelfs op dagen, dat je zou denken dat het qua cyclus onmogelijk is... Heb daar eens een (oud) onderzoek over gelezen... en hier al eens in een topic gezet...maar misschien interessant om te lezen Vruchtbare vrouw varieert
nou mijn man wilde na 2 maanden alweer maar ik had zoeist van he joh! doe ff normaal. nu ben ik er weer klaar voor en ga er extra van genieten als het zover is want wie weet is het misschien wel de laaste. heb zelf altijd gezegd dat ik het er bij 2 zou laten maar als het aan mijn man ligt. maar goed dat zien we dan wel weer. eerst maar es zwanger proberen te worden van nr 2
Hoi allemaal , Het lijstje begint toch langer te worden. We gaan er toch 100% voor gaan ,af en toe grote twijfel langs mijn kant omdat ik ook alles alleen moet klaren voor een groot deel. Heb daarnet een afspraak gemaakt op 29/01 indien het gelukt is voor een vroege echo (ivm.mijn gezondheid is dit genoodzaakt). Indien niet kan ik hem nog altijd afbellen of laten verplaatsen. Vrijdag zou ik mijn regels moeten krijgen hopelijk de 1e en laatste keer voor lang
Ik meld me alvast hier...want het bruinverlies is overgegaan in roze verlies...en word steeds meer....geen goed teken...naast de koppijn sjaggie buikkrampen en rugpijnen.... Wat mijn NOD word weet ik niet precies...ff tellen nog want mijn 1e dag is nog niet geweest...dat moet meer en echt rood verlies zijn....en dan vanaf die dag kan ik tellen op dag 18/19 ongeveer eisprong....en dan 18 dagen erna hihi...hou het op 18 dagen maar...want zit nu ook al op 17 DPO.... dikke knuf allemaal en succes voor 2010!!!
Ik wou al eerder een tweede, maar ik had er zomaar een cyclus van 136 dagen tussen zitten. Hoop dat het deze maand echt lukt! Zou leuk zijn hihi
Dag meiden! Ben weer thuis!! Nog dingen gemist? Nou mijn cyclus is van slag....moet nog 4 dgn Duphaston en ben nu al ongi??? Ik moet nu donderdag naar de gyneacoloog en dan krijg ik een uitgangsecho. (hij is fijn als je ongi bent.). En dan kijken ze of mijn cyste weg is. Als dat zo is moet ik met Clomid starten
136 dagen.... wordt je ook niet vrolijk van als je zwanger wilt worden. daarbuiten is het natuurlijk wel erg fijn zit hier nu een zak m e m''s leeg te freten... maar goed dat mag he als je ongi bent