nee raar he temp vanochtend weer hetzelfde zal me cyclus dan toch weer hetzelfde lopen? dus 31 dagen??? ff kijken wanneer dan me ei zou zijn...
Laatste menstruatie: 14 december 2009Cyclusduur: 31 Meest vruchtbare dag: 30 december 2009Eisprong dag: 31 december 2009Innesteldag: 5 januari 2010 dat word dan nog meer klussen hahaha morgen denk ik maar weer en volgens mij is mijn meisje ook op 30 december verwekt alleen dan in 2006, zou wel heeeel speciaal zijn he!
weet niet wanneer mn zoon of dochter verwekt zijn... maar qua verjaardag zit er maar 3 dagen tussen.... (ook 2 jaar trouwens)
Bij mij niet hoor... Het wachten op ei duurt bij mij zoooo lang Elke keer ovutesten etc. Kan niet wachten totdat ik kan wachten zonder iets te hoeven doen...
spannend he!!! als ik nu zwanger zou zijn/raken dan scheeld het 4 dagen met haar verjaardag lijkt me echt super speciaal om 3 jaar haar zwangerschap weer zwanger te zijn!
hey, ik heb nu iets raars (lees niet alles terug van wat jullie hebben geschreven, de pagina 's gaan zooooooo snel zie ik net) zondag ongi geworden. alleen bij afvegen 2x beetje bloed. verder niks. maandag/dinsdag kleine drup that's all. dus een hele vreemde ongi... waar kan dit aan liggen? ben ruim 5mnd van de pil af. constant rond de 23e / 25e ongi geworden. nu al 5 dagen later... wat kan dit zijn?????
ehm ja al 3x allemaal nega laatste zaterdag namelijk.... heb ook totaal nergens last meer van alleen gevoelige borsten die heb ik nu al ruim 3 week zucht. dus aan te raden om een test te doen heb ze net binnen gekregen weer... net een test gedaan en die was weer eens nega.... dus tja blijft vreemd
hey ja heb er net 1 gedaan die was nega. zijn geen gevoelige, normale dipstick normaal cassettes maar al genoeg aan uitgegeven. heb vraag ook al even netjes aan de verloskundige gesteld.. word hier zo gek
oh balen zomaar.. ja, dan weet ik 't ook niet.. gek in ieder geval.. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meisje
jep idd... vorige maand de 25e ongi geworden dus innesteling is dan nu allang geweest. het is en blijft vreemd. komt ook niet omdat ik verkouwe ben op dit moment normaal met ongi zijn ook geen last van.. we zullen zien in elk geval op na de volgende ronde
Zo, er is weer flink gekletst hier! Winkelen was gezellig. Nu ff wasje doen en dan weer aan het werk. Tot later. @alle dames die vlak voor hun NOD zitten, succes met wachten tot de testdatum!
Hee lieve meiden! Mijn man en ik hebben nét besloten om voor de tweede te gaan! We gaan de natuur op zijn beloop laten, oh ik ben helemaal in euforie! Om een lang verhaal kort te maken, mijn zoontje is nét 1 jaar geworden (gisteren) en we wilden eigenlijk wachten tot augustus/september van komend jaar met proberen voor de volgende.... Toch bleef het vreselijk kriebelen bij mij, maar door mijn ernstige bekkeninstabiliteit, tegen het randje van zw.vergifitiging en zw.suiker de vorige zwangerschap, hadden we besloten te wachten.. Nu kan onze zoon sinds vorige maand lopen en hij kruipt al lange tijd zelf de trap op, dus ik was zo aan het denken.... eigenlijk kan het wel weer Van de fysio heb ik afgelopen september alweer groen licht gekregen, dus ook dat geen probleem. Nu is een hele lieve vriendin van mij, hier welbekend ook bezig voor de tweede, dus ik besluit na lange tijd weer mee te komen kletsen en te hopen voor véél roze de komende maanen (en natuurlijk ook voor mij ) eh.... toch een lang verhaal, maar goed, beetje duidelijk? Ik hoop het! Mijn NOD, geen idee? Vorige maand de hele maand gevloeid door de nuvaring, dat ding is dus sowieso de prullenbak in gegaan en weet dus niet precies wanneer mijn menstruatie begon, maar ik schat mijn NOD op 14 januari. Ik wil toch graag op de lijst, hoewel mij ei nu waarschijnlijk al geweest is, maar het kan best zijn dat mijn ei vanavond pas komt, gezien het gevoel in mijn lijf. (kan iemand me ff op de lijst erbij zetten, of hoe doen jullie dat?) SPANNEND!