had het al in een ander topic gezegd: een voorzichtige proficiat!!! ga heel hard duimen dat beebje goed blijft plakken en dat je september 2010 een nieuw wondertje in je armen mag houden!!!
12/1 echo........spannend Petatje, meisje leuk!!!! (jongentje trouwens ook hoor ) Mooie datum trouwens!
@BEG ik sluit me bij je misselijkheid aan.....voel me wat weeiig in mijn buik, en raar ongigevoel wat ik normaal altijd bij mijn ei heb sinds de bevalling, (en mijn baarmoedermond zit weer hoog) dus nu maar afwachten......
Mijn temp is niet gestegen vanmorgen, maar toch wel een knal posi ovu test gisteren.... We wachten af!
@ Seth gefeliciteerd! ik duim voor je! ik ben nu weer weg want ga ff naar de bank, me hond heeft van me geld geknabbeld tot straks, en hier trouwens nog geen ei denk ik, vanochtend weer: 36.4
altijd lekker...geld... is het wel een hond... en geen "geldwolf".. ennuhh wel invullen nog hoor in FF...
Seth, gefeliciteerd meid!! Koeky beterschap! Vandaag aan het werk dus weinig tijd om te forummen helaas....
Hihihi ja vind het erg leuk om te koken en te bakken lekker ontspannend. Mijn oliebolletjes zijn klaar nu ga ik zo beslag voor appelflappen maken en dan daarna mijn taartje afmaken hahaha hou mezelf zo wel lekker bezig vandaag. Merk alleen dat de kou in het schuurtje niet zo heel goed voor mijn lijf is alle gewrichten doen weer au! Denk dat ik als ik klaar ben maar een lekker warm bad voor mezelf maak.
Ff een ego vraagje en dan ga ik mijn onderschrift aanpassen: gisteren een duidelijk positieve (exact gelijke lijnen) ovu test. Vandaag een nog positievere! Wanneer gaat dan dat ei komen?
@Koeky: Beterschap meis dat je je maar snel weer goed mag voelen zodat je 2010 goed kan gaan inluiden!
Je ei springt na een posi ovu test binnen 12-36 uur geloof ik dus als het gister al posi was kan het best dat het dan nog 36 uur duurde dus ik denk dat je ei vanaaf gaat springen ofzo.....
Charmedknorrie: Dankejwel! Begin nu wat van die akelige steken rechts te krijgen en wat misselijk te worden (terwijl ik wel netjes gegeten heb dus neit van de honger) dus mijn ei zal inderdaad vanaaf wel springen Hebben we toch nog op het juiste moment geklust. Nu maar hopen dat ze elkaar vinden
klinkt goed hoor!! en dat bad heb je straks echt verdiend!! kun je direct lekker de oliebollen lucht van je afwassen..