Ja graag.. maaruh heb in "NOD rond oud en nieuw" topic verbond gesloten om niet voor 8 januari testen..!
Zo, de ene foto staat erop.... Heb net nog eens getest, maar krijg het niet op de foto.... Sensi is ongeveer even donker als die van vanmiddag, maar nu is mijn urine veel geconcentreerder, dus hij zou toch donkerder moeten zijn, als mijn ei nog niet geweest is? Die van het kruidvat lijkt íets lichter dan die van vanmiddag, maar is nog steeds knalpositief. Verder heb ik echte ovu steken, duidelijk rechts, daarstraks in de Ikea kreeg ik zo'n steken dat ik echt even rustig moest blijven staan en nu heb ik zo'n onderbuikpijn, zeg maar. Allemaal ovu klachtjes... Alleen.... nu weet ik niet meer of die optreden exact als het ei springt of daarvóór....Weet iemand dat nog? Mijn God, had nooit gedacht dat het de tweede keer zo spannend zou zijn! Liefs
Incognito heb je ook eentje van die van Sensitest? Seth ,DE stap gewaagd voor je bannertje TOPPIE8) bedankt voor je pb! Jessie80 ,niet testen voor een datum ERG moeilijk , ik betrap me erop dat ik wel eens vroeger zou willen dan de 15e mja ik moet nog wachten op men ei hahaha Zo en ga nu uittesten of ik dat van FF erin ga krijgen vanonder
Wat een lekker uiteinde zal je hebben seth, echt helemaal te gek voor je! Ik heb vandaag mn ei gehad jippie, dus als t goed is heb ik dan mn nod ook een daggie eerder! 11 jan is de verjaardag van mn man dus denk dat ik dan ga testen, zou wel een supergaaf kadootje zijn . Verder hier nog wat spannends gebeurd?
LilaLien: Ja, maar die krijg ik niet op de foto.... Lees net dat je de ovulatiepijn krijgt net vóór je ei en als je ei gesprongen is, dat de pijn dan over is. De pijn begint weg te trekken, vandaar dat de testen dus niet meer posi zijn Trishka: Jij ook vandaag al je ei Ik ook en Goofy ook!
Ahzo ,seg je bent nogal een kenner Incognito! Ik heb die pijn dus echt erg en dan niets positieve test , Geduld.... geduld.... geduld.... (wie dat heeft uitgevonden) Ik heb wel megagevoelige (.) (.) precies of ze 3 maten zijn gegroeid is dat ook een teken van dat de eisprong er aan komt??
Hi meiden mag ik hier mee komen kletsen? mijn nod is eigenlijk 3 januari, maar met mijn vorige zwangerschap heb ik pas 18 dagen na nod posi getest...dus ik hou het op 6 januari. Heb gister al een zw test schaam schaam gedaan en natuurlijk nega. Dus ik probeer nu tot woensdag te wachten....en hopen dat ik nog niet ongi ben. Ga nu lekker naar bed ben al een paar dagen niet lekker,buikpijn miselijk en vandaag er ook nog hoofdpijn bij.. Fijne avond allemaal, en ik praat morgen weer mee liefs nony
Mijn slijmverlies is al helemaal raar, want heb vaker last van vruchtbaar slijm, dus daar slaat FF ook van op hol.
hello everybody, Seth, posi test! Gefeliciteerd! Vandaag ook weer een klotezooi zeg bij de apotheek, laat die vrouw daar mijn spuit van 145 euro even lekker op de grond kletteren! (zie mijn topic)
Nou lekker dan.......en toen???? Heb je alsnog die spuit gekregen.....hoop het niet voor je, dat ze een schone terug gaf of gaat dat niet zo??? Geen idee eigenlijk. Maar wel flink balen.
Nou dr zat dus een scheur in die prikpen, ze had hem voor me nagekeken en zij zag niks. Thuis gekomen zag ik dus die scheur, en heb toen gelijk gebeld. Ze gaan hem opnieuw voor me bestellen en dan kan ik hem morgen ophalen. Gelukkig had de gyn er 2 voorgeschreven, dus heb er nu iig 1 van in huis. En dan morgen de volgende. Kan er zo boos om worden!!!!
Ja, of stel dat ik die scheur niet had gezien, had er ook misschien flink wat fout kunnen gaan bij het spuiten. Stel dat er splintertjes in de spuit zitten en ik die ff lekker inspuit...
LilaLien: Dat kan zeker hoor, van je (.)(.) maar dat is niet bij iedereen zo, net als die ovu pijn, dat hoeft ook niet bij iedereen zo te zijn . Een kenner? Ach, sinds ik bv geef moest ik op een andere manier voor mijn anticonceptie zorgen, dan leer je wel eens wat, haha, maar ik ben evengoed kei benieuwd nu en begin voor mezelf aan veel dingen te twijfelen Nony: welkom hier Spannend voor je! BEG: Jeetje, wat een domme doos! En nu dan? Hoe weet je of die spuit nog goed is? *leest verder* wat een domme, domme, domme doos! Gelukkig was die andere er nog .