NOD januari 2010 Bekijk bijlage 32441 1: 2: 3: 4: 5: Jollie78 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: 1 inwoners voor het nieuwe jaar .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje, ... MMM Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://doshacare.files.wordpress.com/2009/01/happy-new-year.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt. Zo, ik heb de twijfelachtige eer om alvast een lijst voor januari te maken. Ik hoop eigenlijk dat er voorlopig nog niemand bij komt en dat jullie allemaal nog een kansje vor dit jaar hebben.
Ha Ricmar, welkom op de lijst. Jullie zijn wel al gigantisch lang bezig!! Ik zal heel hard voor je duimen dat 2010 een fantastisch jaar wordt!
NOD januari 2010 Bekijk bijlage 32663 1: 2: 3: 4: 5: Jollie78 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Ricmar 1 inwoners voor het nieuwe jaar .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje, ... MMM Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://doshacare.files.wordpress.com/2009/01/happy-new-year.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt. Ricmar op datumloos gezet.
Hallo welkom Hopelijk mag je in jan op roze. ego schuif zelf denk ik door naar febr, denk rond 20 jan mijn ei te hebben, maar kijk wel kan het nog later weer bijstellen. Leten we maar wat leuks verzinnen voor febr iets met valentijn??
pff, is er al een januari NOD? vorig jaar schoof ik hier aan. Kan me niet voorstellen wat er in dat jaar allemaal gebeurd is zeg. Maar ik ga ook met jullie een beetje meekletsen
nee hoor keurige cyclussen normaal deze maand door pillen vanslag maar dec met kerst vruchtbaar en IUI lab is dicht dus sla nog een ronde over, kan nu pas in jan weer verder en dan valt mijn nod net een febr denk ik, ca 4 febr als ik nu niet te veel inloop maar ik blijf nog wel even hangen
NOD januari 2010 Bekijk bijlage 33349 1: 2: 3: 4: 5: Jollie78, Pucky 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Ricmar 2 inwoners voor het nieuwe jaar .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje, ... MMM Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://doshacare.files.wordpress.com/2009/01/happy-new-year.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt. Mezelf toegevoegd op 5 januari.
NOD januari 2010 Bekijk bijlage 33371 1: 2: 3: 4: 5: Pucky 6: Wuppie01 7: 8: 9: 10: 11: 12: Jollie78 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Ricmar 4 inwoners voor het nieuwe jaar .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje, ... MMM Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://doshacare.files.wordpress.com/2009/01/happy-new-year.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt. Wuppie toegevoegd aan de lijst.
@wuppie en @zethu @pucky, kom er bij, gezellig! Pucky, Ik kom er nu trouwens achter dat mijn NOD een week later is. Kan niet dat we dezelfde NOD hebben en jij al een week eerder je ei. Toch maar ff aanpassen dus. Hoop natuurlijk wel dat het allebei knalroze wordt!!!! Zethu, als ik het goed begrijp heeft jouw jaar een beetje op z'n kop gestaan of niet? Hoop voor je dat dit komende jaar je veel goeds mag brengen. @ricmar balen dat je zo afhankelijk bent van anderen hè? Nu maar hopen dat je in januari een goeie behandeling hebt en dan ook in februari op roze mag. Nou, nog ff geduld allemaal.
Hoi , Mag ik me toe laten voegen? Onze 1 nod zou 15/01/2010 zijn ,de 1e ronde voor een 3e kindje. We hebben na onze 3* in 2008 getwijfeld wanneer te starten maar ne veel praten ,verlangen stop ik met de pil na deze strip en moeten we ons uiterste best doen vanaf 30/12/2009 Wij hebben al een zoon van 5 en een dochter van 2 dus 'mocht' het snel lukken zou ukje komen net voor ze elk 6 en 3 jaar oud worden. Ikzelf ben een 29 jarige thuisblijfmama en mijn man is 35 jaar oud , we zijn gelukkig getrouwd en wonende in BE samen met onze 2 katten. Groetjes Lila & co
Dank je. Ja heeft behoorlijk op z'n kop gestaan bij mij. Nu maar eerst richten op een baan krijgen. Dan eens kijken of ik toe ben aan een nieuwe relatie. Dus mag blij zijn als ik over een paar jaar eens voor mijn eerste kan gaan.
Morgend , Zethu succes met je sollicitatie!Lat nog wat horen ervan! Dus je was een jaar bezig met je partner ,hoe komt het dan dat je ermee stopt ,bleek hij niet de ware te zijn. Nou je moet niet antwoorden hoor als je niet wenst. Ik heb een medische voorgeschiedenis en wil afwachten of mijn bloedname van de grote controle ok is ,volgende week dinsdag weet ik meer en hoop echt dat het ok is. Ik hoop dat er nog komen aftellen ,is gezellig en dat er dan mooie bannertjes mogen aangemaakt worden Groetjes
mijn bloeduitslag was in orde ,ik kon niet meer wachten tem.volgende week ,wat een opluchting !!!!!!!!
NOD januari 2010 Bekijk bijlage 33612 1: Kubus 2: 3: 4: 5: Pucky 6: Wuppie01 7: 8: 9: 10: 11: 12: Jollie78 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: Ricmar 5 inwoners voor het nieuwe jaar .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje, ... MMM Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://doshacare.files.wordpress.com/2009/01/happy-new-year.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen. * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt. Ik heb mezelf erop gezet voor 1 januari 2010!
We waren iets van 9 maanden bezig, maar het was al bekend dat ik PCO heb, dus daarom zijn we heel snel doorgestuurd naar de gyn. Echter ik moest eerst afvallen voor ze me hielp. De reden dat hij niet de ware bleek te zijn was dat hij is vreemd gegaan, en toen hij het uitgemaakt had heeft hij me bedreigt met vanalles als ik een ander zou hebben. (ik ben pas na een week erachter gekomen dat hij vreemd is gegaan)
Hoi Dames, Ik ben nieuw hier.. En nog een beetje een 'dummy' Wil iemand mij de lijst toelichten? Ik vat hem zo op, vul de dag in dat je eigenlijk ongi moet worden, en naderhand de juiste kleur? Is dat ook zo?
Ik ben ook een leek met die lijsten en laat het dan liever over aan de kenners ervan Zethu ,amai seg ,niet min. Ik moet zeggen dat zoiets enorm hard moet aankomen! Hbe je steun uit je omgeving (vrienden ,familie)?? Hoeveel gewicht moet je nog kwijt of wil je graag kwijt? Priscil, welkom hier en ga je voor je 1e ,stle je eens voor? Ik ben sinds december'08 tem nu 13 kg kwijt geraakt ,ben er blij mee zo zal het zeker minder snel opvallen mochten we opnieuw zwanger worden Onze cv is geplaatst ,alles opgeruimd ,opgekuist en dadelijk mijn welverdiend doucheke nemen. Dan inkopen doen ,sint vieren bij mijn ouders. Hou jullie goed , Lila