nou, da's weer mooie zelfbescherming...kun je maandag nog niet testen... goed gevoel over tot nu toe?
hey Liane en ingef! m'n NOD is morgen denk ik.. dan zit ik op dag 29.. dat is al 't langste tot nu toe.. had vorige cyclus 'n postieve ovutest op dag 17 en ben ongesteld geworden op dag 29.. en nu volgens FF m'n ei weer op dag 17.. dus.. heb wel lichte krampen, maar weet 't echt niet meer.. en ja, ingef, ik blijf er altijd in geloven bij iedereen
ik weet 't niet.. (en ik ga dan maandagavond testen, want dan nog langer wachten lukt me NOOIT!!) er is zelfs 'n kans dat ik tussen de middag naar huis kom om te testen vooropgesteld dat ik niet ongesteld wordt natuurlijk..
zo ben ik meestal ook hoor meis... maar dit is bij mij zelfbescherming... mijn cyclus kan nog wel 1,5 week doorlopen....dus..probeer nuchter te blijven.. wat jou betreft klinkt het goed hoor... en temp je ook? hoe ziet je temp eruit? ik duim, duim, duim!!
nou, ik hoop het maar... we zullen zien.. ik heb het de eerste ronde gehad en toen was ik heel even zwanger (twee posi testen die al heel snel lichter werden....) bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje heb ik het helemaal niet gehad..?
hihih..ja, het is eigenlijk ook heel erg leuk om te testen he? altijd zo spannend... en je weet dan ook direct waar je aan toe bent, da's ook wel weer prettig!
je kan m'n kaartje zien als je op m'n banner klikt.. ik meet 's avonds ook, op 't zelfde tijdstip en hij was net 0,1graad lager als gisteren (maar gisteren was ik ook per ongeluk 'n half uur te laat), dus ik denk dat ie nog zowa 't zelfde is.. hoop ik..
ja, dat zo wie zo...vind het zelf iedere keer weer lang duren vanaf mijn ei....wachten duurt zoooo lang!
deze keer is 't eigenlijk vrij snel gegaan.. omdat m'n ei zo laat was en ik pas op dag 19 of zo wist wanneer dat geweest was, kreeg ik pas op dag 25 in de gaten dat 't al einde cyclus ging wat denk jij van m'n temp?
hah...ja, dan gaat het wel wat sneller he? ik vind je temp keurig! blijft mooi hoog, ben benieuwd hoor!!! spannend he?
amai niet.. ben al de hele tijd aan 't googelen en tarotkaarten aan 't trekken, maar die maken me alleen maar zekerder dat ik ongesteld ga worden.. pfft.. moet gewoon ff stoppen met erover na te denken ik ga slapen denk ik
snel slapen en dan kan je snel weer kijken wat je temp is ik kan niet wachten!!! bij mij lijkt het nog zooooooo lang te duren voordat me ei weer komt