Ik vind loempia ook erg lekker hoor, maar dan vers van de markt en in de oven warm maken, jammie, krijg er nu wel zin in eigenlijks, oeps
ja zeg ook niet dat het niet mag, maar als ik er trek in heb neem ik er 1 of 2 max zij nam er 6 als lunch (van die kleine loempiaatjes)
Dat is de charme van ZP(verslaving), hihihi, iedereen leeft met elkaar mee, weet waar je hiervoor bent.
heb ik gedaan hoor! dat gaat hij nooit meer doen bleh moet echt gaan douchen haha ben helemaal men kluts kwijt hier. Slecht geslapen en dan dat bericht van men echt vader op facebook helemaal uit men humeur. Kan me zelfs niet helemaal zenuwachtig maken voor straks. :x
Dit is een grote met verse groente en kip, heerlijk Nee rimar niet aan denken, krijg je alleen maar honger van. Over 5 minuten ga je eten
@ Beg, jaa inderdaad toen al eigenwijs hihihi ik wist het pas toen ik bevallen was even een vraagje (misschien stomme vraag) als je "eipijn" hebt is het dan goed om te klussen of ben je dan te laat? en de dag na je ei heeft dat nog zin?
blegh, moet zo maar even een boterhammetje roosteren ofzo heb alleen een yoghurtje en wat crackers op...
nee hoor,men echte vader heeft me gevonden op fb en heeft een bericht achter gelaten. hij weet dat ik zwanger ben en blablabla. En ik weet het,hij heeft men jeugd al verpest en mag nu dit niet verpesten maar toch ben ik helemaal uit mijn humeur! ga hem maar blokkeren. Is misschien wel mijn eigen schuld. Heb men tante aanvaard als vriend en die is natuurlijk gaan kletsen tegen hem. Heb haar dus ook maar uit men vriendenboek gegooid! :x
gewoon klussen! Kan iig geen kwaad je ei leeft nog 12 uur na eisprong, dus dag erna kan nog altijd want je weet niet de precieze tijdstip lijkt me?
je kent het verhaal wel he. en nu stond er enkel: dag ik hoop dat elles goed gaat en met de bevalling binnenkort. Dus helemaal niet erg maar ik haat hem gewoon en hij moet mij met rust laten! :x ach,gaat wel weer over.
fijn zo'n familie, helaas zijn ze niet uit te kiezen he manlief heeft ook met bepaalde familieleden geen contact meer dus wordt straks wat als ze weten dat ik zwanger ben...
Tja dat is niet leuk, en dan kun je ze ook maar beter blokkeren. Hij weet niet waar je irl woont nu dan??? Daar zou ik dan ook geen zin in hebben
bah rooibos hier aan de caffeinevrije cola 1 glas, tegen de misselijkheid helpt alleen niet echt haha
dank je wel beg! we hebben een uur geleden geklust, en heb nog steeds eipijn dus ik denk dat me eitje nog niet gesprongen is, daarna houd de pijn toch op? @ Petatje, ik weet hoe moeilijk het is *Dikke knuf*