ik denk niet dat dat helpt, maar kan het altijd proberen. maar een tijd terug belde ze mij helemaal overstuur op, ze zei toen: mama en maikel (broertje) hebben mij helemaal in elkaar geslagen..... na de hand ging ik naar me moeder en me zusje naar boven en toen vroeg ik aan me moeder wat er aan de hand was, me moeder was naar de wc gegaan en me zusje zei dat me moeder de deur open moest doen want me zusje wou haar controleren of ze niet met zichzelf aan het spelen was en me moeder deed dat dus niet, en toen is er ruzie gekomen en viel me zusje mijn moeder aan, waarop mijn broertje me moeder moest redden me zusje verdraaid alles en ze ziet en snapt het zelf niet net zoals toen ik zwanger was, had ze het aan iedereen verteld en dat was mijn schuld want ik zeurde dat ik zo misselijk was.... nooit is het haar schuld.... vind dat echt heeeeel erg moeilijk is dat het progamma dat ze met ze allen op vakantie gaan ofzo en dan in therapie? heb een paar keer een heel klein stukje ervan gezien en dacht toen ook al van daar zouden hun heen moeten, maar dan moeten hun ook willen denk ik? en trouwens me zusje slaat me moeder ook gewoon in haar gezicht ook al is ze in de winkel of op de verjaardag van mijn dochtertje! :x
Ik duim voor je hoor...jij hebt echt lang genoeg gewacht... *best best best, Rimar gaat voor een posi-test, hup hup hup, Rimar wint de roze-cup! Olé!*
ik hoop dat ie van mij vandaag gaat springen, of net gesprongen is! zal wel leuk zijn als die van jou ook springt vandaag
liane vind het echt vreselijk voor jou en je moeder zeg!! jaa ik zou het ff ook nie weten eigenlijk moet ze gewoon uit huis!! tis ook niet makkelijk maarja...dit is geen respect naar je moeder toe! en in het gezicht slaan in het openbaar dat kan tog niet! je moeder moet anders de politie bellen...of via de huisarts hulp vragen! hoop echt dat het goed komt voor je moeder zeg! sterkte meis knufff
We zien het wel aan mn temp van morgen! Ik hoop ook dat ie vandaag springt...scheelt weer een dag tot NOD Sjorrie ik moet weer weg, heb zo de oppas op mn buurmeisjes... Rimar: nog ff volhouden op je werk! *knuf*
Dat is niet normaal hoor dat je zusje zich zo gedraagt, zij moet hulp hebben. En ja dat is inderdaad dat ze op vakantie in the middle of nowhere gaan, dan kunnen ze niet weg en krijgen op een gegeven moment echt een spiegel voorgehouden.
uitgaande van ei op 1e kerstdag heb ik pas op 15 dpo getest maar als mijn ei echt pas op de 31e was, dus al op 9 dpo posi getest, oepsieeeeee
kv 2v5 voor het fotoverslag, zie album ik dacht echt dat ik ei met kerst had, want had toen ook eipijn, met O&N juist nergens last van gehad!
hey dames ben ik ook even weer ook al behoor ik in de topic februari... zou vandaag heerlijk vrij zijn kwam mooi uit van wege ongi, vreselijk last van, werd ik vanmorgen alweer me bed uit gebeld. vorige week, al raak en nu weer een zieke. en goed laten merken ook verdorieeeeee . is er in de tussen tijd nog iets gebeurt, meer mensen op rose of ongi. en de test van heitje???? en rimar hoe bevalt je auto??