proest ja zo zal het met de mijn ook wel gaan hoor met bloemkool, broccoli etc etc maar er zijn ook bepaalde zaken die ik niet zo lekker vind, spruitjes, zuurkool, heb bruine bonen allergie, dus dat eet ik weer niet
fijne avond rimar!!! ik gaat ook nog ff liggen dan ben ik wat meer uitgerust als manlief thuis is doeiiiiiiiiiii
Hoi meisjes! Ik ben er weer. Vannacht het laatste nachtje, en hopenlijk iets druker want afgelopen nacht kroop de tijd voorbij. Ik neem maar veel te snoepen en te knabbelen mee Nu ff teruglezen...
sammie wat snel !!!! petatje wat leuk dat je het al zo snel weet ik moet nog ff wachten nog 7 dagen . Maar het is het wachten wel meer dan waard
hai dames, voor de 2de keer al naar de osteopaat geweest...voelde alweer losser aan dan de eerste keer toen ik heen ging. moet zeggen, heb alweer een ei op tijd, megaveel vruchtbaar slijm en een hele goede voelbare eisprong auwie!! nu weer afwachten...nod is een paar dagen later dan wanneer ik ga trouwen...dus wie weet kan ik wel een testje doen op de ochtend van me trouwen?? ligt aan me ltfase hoelang ie nu is.... hoest verder hier? xxx mamatje
hoi meiden ff snel want ben net thuis van mijn werk en moet nog eten maken (het is gelukkig soep met een broodje vanavond)
hey dames, ben er zo weer vantussen, maar wou petatje nog ff feliciteren met haar dochter! super meisje! geniet er maar lekker van! en doet nog ff 'n dansje bij 't naar buiten gaan *Rimar gaat op roze! rimar gaat op roze!* slaap zacht allemaal en tot morgen!