lief van je... echo showen doe ik mijn best, misschien in mannetje meteen vrij er na en kan hij het doen.
Heb je vandaag je echo?? Spannend meid, succes en veel plezier , hoop dat we een mooie echo kunnen beonderen straks ...
twee meiden die ik ken zijn even ver en een heeft woensdag een inwendige gehad en die ander is tegen gezegd dat het misschien een inwendige kan worden als ze het niet goed kunnen zien....tegen mij niet maar ik zie het wel, laat het maar op me afkomen...
3kats: gaat helemaal goedkomen joh, je plas ophouden...is voor een goed doel zoals je zei Denk maar alvast aan na de echo dat je je blaas weer mag legen... Liane: jouw temp nog niet gestegen zag ik, misschien dan vandaag je eitje! Trishka: ja fijn he, precies op dag 14, de standaard cyclus dus ... alleen weet je bij mij nooit of die dan ook echt 28 wordt...
Ik ga even een make-upje op doen en mijn haar fatsoeneren. Moet zo werken... Vanavond gaan we met de hele fam (van mijn kant) naar Avatar de IMAX 3d-versie, in Pathé Arena Zin in!
jaaaa dat weet ik, ik ben ook gek op streepjes loeren....dussss wil ik die heeel binnenkort heeeel veeel gaan zien!
wouw heitje! jou temp is mooi omhoog gegaan! jaa ik hoop echt dat ie vandaag springt!!! en morgen me temp omhoog is