dat ie zit te wachten en dat het lang duurd... en dat gebeld word als ie weer boven is (wat ik al wist) maar vond het zo erg dat hij daar zit en ik hier nu al een half uur niks meer gehoord dus ze zullen wel bezig zijn met de voorbereidingen...
als 't aan mij ligt tot ik naar huis ga moet wel tussendoor nog wat werken, maar vind dat ik echt wel wat ZP tijd verdien
oja, weer verven Leuk! Al zal ik binnenkort mss ook Mr Utrecht mee kunnen gaan helpen met zijn huisje te verven... Ik wilde eigenlijk ook nog op je andere reacties reageren, maar weet al niet meer wat!
http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/188491-videobabyfoon.html http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/188494-kinderbestek-zwilling.html dit zijn mijn advertenties dames!
Rimar, gaat op roze, Rimar gaat op roze, Rimar gaat op roze... Ja Subke, ziet er idd een innestelingsdip uit, en heb ook wittige afscheiding (voel het echt lopen soms) dus hopen op een positief resultaat hé...
Tja wachten duurt altijd lang meid, of het nu voor een operatie van een geliefd iemand is of zoals hier op het wachtbankje, het is nooit echt leuk om te moeten wachten. Stort je maar op ZP dan vliegt hopelijk de tijd zo om voor jou (en stiekem ook voor mij, des te eerder is het morgenvroeg)
*dinnetje in armen vliegt* Café THUIS Hilversum, *NIEUWE POLL* Wie is de meest favoriete THUIS vrouw? - Hyves.nl
Hey Zethu die beslissing is die jij gemaakt hebt voor jezelf en daar moeten anderen zich toch niet in gaan mengen hé... Jij weet zelf wel wat goed voor je is...
Ik ook eigenlijk best wel, heb vanmorgen me het zweet uit de bilnaad zitten werken, hihihi, sorry hoor maar begin geloof ik een beetje melig te worden, oeps.... Ben wel blij dat we vanavond een afspraak hebben, des te eerder is het laat en gaan we slapen, des te eerder is het weer morgen
wachten duurd lang wachten duurd lang maar ik blijf hier mee typen en probeer niet op de tijd te letten 8) vanavond vroeg naar bed en goed doorslapen dan kan je snel testen
Ligt er puur aan waar ik een baan krijg waar ik ga wonen hoor! Maar ik wil zo graag hier weg dat ik alle kasten al aan het nalopen ben wat ik weg kan doen en wat mee kan. Want ik denk dat ik dan gegarandeerd een kleinere woning heb als nu.