ah ja meid dan duurt wachten toch altijd lang hoor, ok wij zullen ons best doen om jou een beetje af te leiden...
*stiekem toch weer met 1 voetje naast de schoen loopt* pffff... laat Heitje het maar niet zien! ik moet dan zulke kinky schoenen aan dan *snel weer terug in schoen schiet* haha
Ik zit de laatste 1,5 week idd ook steeds bij Mr. Utrecht ja! Het gaat zo leuk nu tussen ons... We hebben elkaar bijvoorbeeld sinds vorige week dinsdag vrijwel iedere dag telefonisch gesproken. volgende week na het NOD-uitje ga ik ook weer naar hem toe. Met als voorwaarde dat ik voor half 6 bij hem ben, want hij moet dan nog ff werken... Aan het eind van zijn dienst ga ik hem dan halen en gaan we met zijn collega's nog ff borrelen. (dus ja, ik blijf weer eens bij hem slapen) En hij komt met de carnaval een paar dagen naar mij! Hij heeft zelfs vrijgevraagd....
Schijnbaar denken de mensen voor mij mee te moeten beslissen. vind het ook erg jammer dat juist die mensen ook hem blijven veroordelen wat er toen met de eerste date is misgegaan (wat wij allang uitgepraat hebben en waarvan ik weet dat hij zo echt niet is)
Dat wordt hem niet, we hebben een uitnodiging voor een toneelavond, daar gaan we heen, maar dan vliegt de tijd wel snel voorbij en is het heel snel bedtijd, tenzij het weer zo slecht is, dan blijven we thuis
Weet het nog niet, we staan wel op tijd morgenvroeg, hebben alweer een afspraak, dus durf het niet te zeggen, of heel vroeg 's ochtends en anders heel laat op de dag/avond
ooooo zooooo spannend en ik moet morgen gans de dag gaan werken (hoop dat ik zondag kan kijken op zp hoor) echt meid ik ga kwee niet hoe hard duimen voor jou hoor
Kijk eens aan, dat gaat de goede kant op tussen jullie 2tjes, ben zo blij voor je, het is je van harte gegund hoor, een lieve man.
@ Yaraah dank je wel! deze afleiding helpt goed @ Rimar, ooo! dat gaat dan niet door maar dan gaat de tijd idd ook heel erg snel is altijd leuk!
het helpt mij ook wel de dagen door hoor, dan zit ik mezelf niet constant gek te maken en te denken "voel ik me nou anders of niet"
Ja het gaat echt lekker. En het is idd een schatje, ook al heeft hij zijn rare momenten. Maar als dat gebeurt weet ik waar dat aan ligt.
nee hoor gewoon lekker je eigen ding blijven doen!! jij kan heel goed voor je zelf beslissen wat goed voor je is! het is jouw leven en jouw keuze wat je ook mocht beslissen