Ja hij is gigantisch he! Ben zeeeer benieuwd wat temp komende weken gaat doen, hij zit nu nl gelijk al op zn max! ps: en bedankt voor de helpmodus... 8)
das graag gedaan.. that what friends are 4 grinnik.. en ja, ben ook eens benieuwd.. ik ben hier aan 't twijfelen of ik stiekem ovulatietesten ga bestellen.. maar denk dat ik dat niet ga doen.. wou er deze maand niet zoveel mee bezig zijn.. 8)
oppaskindjes worden hier zo opgehaald, dus ga ze uit bed halen en daarna me meisje, en dan ga ik denk ik naar het ziekenhuis ook al hebben ze niet gebeld??? kan echt niet langer wachten
Ik gebruik elke maand ovu-testjes en ben er dolblij mee (maar heb ook elke maand netjes een dikke posi test) en word juist onzeker als ik die testjes niet doe. Ben er ook minder mee bezig dan omdat ik meer zekerheid over NOD (nou ja, ongeveer dan... )
ik vertrouw dit ziekenhuis zo en zo niet gistere is hier iemand begraven die voor een schoonheidsfoutje op haar bil word geopereerd en toen is er iets fout gegaan... maar hij staat zo en zo niet klaar want ze bellen me als hij uit de uitslaapkamer komt.... maarja ze kunnen ook onderweg bellen of anders ga ik daar een hapje eten met me meisje