hoi schatjes, Is hier nog iemand? 3skats, top zo'n echo! feli! X Ik kom ff hier kletsen... ken zo weinig mensen bij de septembermama's...
Goeieavond allemaal ik denk dat hier niemand meer is maar ik wil hier toch even wat gaan typen... ik was iets na 3 uur in het ziekenhuis en heb daar met me meisje voor papa wat kadootjes gekocht, daarna naar de afdeling gegaan maar het kon nog wel even duren dus even lekker samen met me meisje naar het restaurant gegaan toen nog even in de wachtkamer gezeten en toen kwam papa weer terug alles was goed gegaan, en hij mocht na het eten naar huis onderweg zei hij dat hij eigelijk nog wel even naar zijn ouders wou, dus ik de hond gehaald en wij naar zijn ouders. hij heeft daar nog heel veel gegeten. me meisje en ik zijn met opa naar het stadje geweest opa vertelde mij dat ie bezig is met stoppen met roken, we liepen langs iemand die aan het roken en hij zei: gatver wat stinkt die sigaret! dus ik zei, hoe kan dat nou je rookt zelf ook, daar krijg je pas last van als je aan het stoppen bent.... en toen vertelde hij dus dat hij bezig is met stoppen ben echt super trots!!! hij is eigelijk een beetje mijn papa maar toen we bij opa en oma weer thuis waren, kwam me meisje ineens helemaal huilend naar mij toe, met angst in haar oogjes en ze vertelde dat oma boem had gedaan dus ik vraag aan oma wat er aan de hand was, oma zegt: ik ben heel erg boos geworden want ze deed de laden open en dicht van de kast en liep er tegen aan te schoppen, dit deed ze waarschijnlijk omdat ik haar uit de kelderkastopening had gehaald, en toen heeft oma haar dus geslagen! misschien hebben jullie zoiets van, oo is dat alles? voor mij is dat heel wat ik ben vroeger zelf heel erg mishandeld en daarom vind ik het misschien ook stukken erger maar ik vind het gewoon niet goed als oma haar slaat! ik ben er echt heel erg verdrietig onder! ik weet wel dat oma haar niet mishandeld maar toch doet het me zooo'n pijn ik zat net gewoon te huilen jammer dat hier niemand meer is en trouwens ik denk dat vandaag me ei is geweest, heb echt pijn rechts en af en toe links dus hoop echt dat me temp morgen eindelijk hoog is!
Liane, fijn dat het zo goed ging met je mannetje! En slaan, terecht dat je boos bent, heb je dit ook geuit, want als je dat niet doet, denk oma dat ze het mag blijven doen! Ik ben ook zeker tegen slaan! En een ei, jippie!! nog kunnen klussen?
nee heb het niet echt geuit ze deed al heel erg geeriteerd toen ik er naar vroeg als ik haar sla, ook al kan je dat geen slaan noemen, aai over haar vingers, en dat doe ik echt bijna nooit, maar dan voel ik me gelijk harstikke schuldig!!! ik kan dat gewoon niet!!! ook al zeggen mensen dat het erbij hoord, dan laat ik haar wel op een andere manier luisteren! succes morgen Sammie!!!
eigelijk moet ik dat wel doen, maar zij weet dat ik mishandeld ben enzo, en ja meestal trekken ze zich niks van mij aan ik vind het zo moeilijk want het liefst wil ik er nu voorlopig niet meer heen, maar omdat ik zoveel voor opa voel en trots op hem ben weer wel.... en dan nog iets, mannetje vind het gewoon normaal want ja zijn ouders zijn heilig en doen nooit iets verkeerd, en dan vooral zijn moeder!
Erg herkenbaar... Praat er nog eens met je vriend over, en bespreek het met oma alleen. Maar meis, ik ga naar bed, moet er morgen vroeg uit, potje moet al om 8.30 ingeleverd zijn.
Slaaplekker! en heel veel succes en sterkte morgen! heb het er net al met mannetje over gehad en die zegt dan, jaa jou moeder schopte haar ook een keer, maar dat is helemaal niet waar :x het is erg jammer dat ze mij niet snappen.... ik ga zo ook lekker slapen met me meisje bij me want het is een hele vermoeiende dag geweest.
hoi liane, wat een verhaal meis...slaan keur ik ook af!! vanavond was het hectisch hier..ambtenaar van de burgelijke stand kwam...daarvoor dat ik van me werk thuis kwam rook het raar in huis, me zoon vond dat ook....kwam ik er dus later achter dat 1 van de cavia`s dood in het huisje in de kooi lag...morgen tegen me zoon vertellen..owww wat moeilijk zal dat worden. we hadden het beestje nog maar net 1 jaar, zo oud was ie ook en nu zomaar dood...geen flauw idee waardat door kon komen....
Goedemorgen hier een lekker lui weekendje voor de boeg vanaf volgende week lekker shoppen en de baby kamer doen.
g'morgen! ik blijf 'n beetje op de achtergrond.. ben op rimar aan 't wachten.. kom tussendoor wel kijken oja Sammie: ik weet niet of je 't nog gaat lezen, maar succes straks hè