had al aan manlief mijn droom vertelt, heb hem er zelfs voor wakker gemaakt vanmorgen hahaha dus toen zei hij al, ga nergens heen hihi
pfff...heb hoofdpijn... werd er al mee wakker en het zakt maar niet... ga zo effe liggen als de kleine een dutje gaat doen..
Erg he! maarre ik ga opschieten en met me meisje weg mannetje moet rust hebben want hij blijft van alles doen en zich overal mee bemoeien.... tot straks allemaal!!!
Ik heb wel eens gehoord dat dat 'geesten' zijn Maar eigenlijk zijn het 'gewoon' stofdeeltjes die het licht vangen.... saai he..
*danst even blij rond omdat Rimar op roze is* Joepie, de tutu en dreigen van de NOD-politie heeft geholpen!
Hiep hiep hoera,.... Hiep hiep hoera,.......... Hiep hiep hoera,........... Hiep hiep hoera Hiep hiep hoera...... hoera......... hoera......... Rimar die is zwanger, Rimar die is zwanger, Rimar die is zwanger wel gefeliciteerd,.....wel gefeeeeeeliiiiiiciiitereerd, wel ge...fe..li..ci..teerd! Wat een super nieuws! Wel snel je test komen laten zien hè!
Zoooooooooooo hier is weinig gepraat! me beste vriendin is hier, want het is uit met haar vriend ik zou naar haar toe gaan na het shoppen en dan zouden we samen gaan kaasfonduen kom ik bij haar voordeur staat ze buiten te huilen heeft ie het uitgemaakt. dus heb haar lekker mee naar mij genomen en de kleine vroeg toen we nog daar waren: blijf jij bij mij slapen? (doet ze anders nooit!!!) en daarvoor had ze het al over Daisy, poes van me beste vriendin die in Juli overleden is bij de brand bij hun thuis, ze zei: Daisy is bij jezus hoe ze daar nou bij komt???