haha weet niet waar ik het topic moet starten miss in de zwangerschapsclubs ofzo lijkt me iig erg leuk en het is een topic wat kan blijven bestaan omdat er altijd wel NOD meiden zijn die zwanger raken . En zo kunnen we elkaar toch nog op de hoogte houden zonder elkaar kwijt te raken
Helemaal super Rimar!!! ik duim hier echt harstikke hard voor je! lief klein babytje hou je heel erg goed vast aan je lieve mama!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/188827-voormalig-nod-meiden-zwanger-zijn.html#post6515692 hopelijk is dit wat
Heb ff in je album gekeken, mooie testen meid, nomaals gefeliciteeeeeeeerd! Vind t echt heel super voor je, hoop dat je snel voor een echo mag .
haha liane komt helemaal goed hoor meis en wachten blijft moeilijk nu nog steeds . haaha wachten op echos wachten op shoppen dalijk wahcten po de bevalling
jaa inderdaad, wachten...... maar na al het wachten komt er zoiets moois! en dat is het helemaal waard. niet dat het wachten daar minder moeilijk om word
WATTTTTTTTT????????!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!! Oh wat heeeeeerlijk meid, en dat na je vmk, ben echt supppppperrrrr blij voor je!!!!
@ Sweetmiekie: Gefeliciteerd meid! @ Rimar: Jeeeehhhhh duidelijke test, baby hou je goed vast! Ik ga er ook weer vandoor... Lees af en toe wel bij, maar even geen fut om te reageren...
Goeiemiddag! Sweetmiekie: wauuw wat een dikke posi test! Super! Gefeliciteerd meid! Liane: morgen krijg jij een kruis van FF! BEG: ja was een mooie film, alleen ik kon het echt niet droog houden... Je moet em zeker gaan huren! En leuk hoor, die taart!! Haha grappig dat je moeder het eerst niet zag! Rimar: mooie testjes meid!!!! Hier: joepie heb een kruis Mn temp is nog nooit gelijk zo hoog gegaan na ei..hopelijk een goed teken! Heb ook echt de hele nacht (voor mn gevoel dan) over zwanger zijn gedroomd...van het posi testen tot de echo aan toe, niet normaal hoe helder die droom was! Ik was 10 weken en je kon al een klein leutertje zien (het werd een jochie hihi) en toen kwamnen er allerlei vrienden de kamer binnenlopen van de echopraktijk...allemaal verbaasd maar ook blij *zucht*
Rimar, wat lees ik nu? Van harte meis, ik duim heel hard voor je dat dit beebje goed blijft zitten. Wat een verassing joh, of had jij het stiekem wel verwacht? Dikke knuf voor jou