zo heerlijk luier dag gehad haha ben wel met de kat wezen wandelen erg leuk . en net ff heerlijk geslapen zo lekker
Dag lieve meiden, Daar ben ik weer ffies.... Heb even alle berichtjes gelezen en wil iedereen bedanken voor hun felicitatie... Ik kan het zelf nog nauwelijks bevatten...Begin wel beetje bij beetje blijer te worden maar toch blijft het voor mijn gevoel een beetje onwerkelijk... Ik heb nog 1 Predictor test in de kast liggen dus die knal ik er morgen nog ffies tegen aan Denk dat ik dan voor mijn gevoel al wel wat meer ''zekerheid'' heb en meer het gevoel ga krijgen van het is echt zo.... En misschien laat ik die hele ClearBlue test ook wel achterwegen... Als Predictor morgen ook aangeeft dat ik zwanger ben, nou dan zal ik denk ok wel echt zwanger zijn Misschien een beetje een rare vraag, maar dit is totaal nieuw voor mij...Maar hoe gaat het dan verder? Moet ik dan een afspraak maken bij de huisarts of hoe gaat dat? Verder wil ik Rimar ook nog van harte feliciteren met haar zwangerschap!!!! Ik ga heel hard voor je duimen dat het baby'tje blijft zitten meis! Had ik trouwens nu ook maar gister getest...Waren we samen op roze gegaan....Maja zijn we nu in principe ook wel een beetje niet dan?
Goeieavond allemaal! ik ben echt kapot van al die verjaardagen van vandaag! maar voel me echt superblij omdat ik weet dat me eitje is geweest!
@ Sweetmiekie, ik was bij mijn dochtertje naar de huisarts gegaan en kreeg toen het nummer van de verloskundige maar je kon ook rechtstreeks naar de verloskondige bellen
Dit is een knaltest meid dus van harte gefeliciteerd hoor, kan niet missen, 2 hele duidelijke streepjes
Ja hoor, ik heb vanmorgen nog met een matcare getest en nu wacht ik eerst een week voordat ik weer iets ga doen
Dank je wel, en ik ben voorzichtig blij, mijn eerste grens die ik wil passeren is 6 weken, pas daarna wil ik de vk weer gaan bellen, en misschien eerst nog weer een test doen
of je kan eerder bellen en vertellen dat je hiervoor een vmk hebt gehad misschien mag je dan juist eerder langskomen ik loop bij de gyn en mocht dus bij 6,5 wk gelijk langskomen
heel eerlijk ik ben doodsbang dat het mis gaat voel bijna niks alleen sávond zere borsten en op bed met draaien, en soms ongi pijntje en een zeurende onderrug? en me zij zeg maar boven me heup ik weet niet of dat allemaal wel goed is? haha sorry hoor ben gewoon heel bang
we gaan er voor zorgen dat die eerste 2 weken heel snel gaan! ik snap wel dat je zo lang wilt wachten